Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU ARCHEOLOGICZNEGO ORAZ PRZEPROWADZENIE BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH PRZY REALIZACJI ZADANIA: KANALIZACJA SANITARNA ORAZ WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ - UL. LIMANOWSKIEGO, OBYWATELSKA, DASZYŃSKIEGO, GŁOGOWSKA, RYNEK, KLASZTORNA, MICKIEWICZA, KOŚCIELNA, LEGNICKA, KRZYWOUSTEGO W KOŻUCHOWIE

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Moniuszki 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 355 20 61 , fax. 0-68 355 2062
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o.
    ul. Moniuszki 7 7
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 355 20 61, fax. 0-68 355 2062
    REGON: 97039766700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU ARCHEOLOGICZNEGO ORAZ PRZEPROWADZENIE BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH PRZY REALIZACJI ZADANIA: KANALIZACJA SANITARNA ORAZ WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ - UL. LIMANOWSKIEGO, OBYWATELSKA, DASZYŃSKIEGO, GŁOGOWSKA, RYNEK, KLASZTORNA, MICKIEWICZA, KOŚCIELNA, LEGNICKA, KRZYWOUSTEGO W KOŻUCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie badań archeologicznych przy realizacji zadania nr 4, Inwestycji współfinansowanej ze środków UE: Kanalizacja sanitarna oraz wymiana sieci wodociągowej - ul. Limanowskiego, Obywatelska, Daszyńskiego, Głogowska, Rynek, Klasztorna, Mickiewicza, Kościelna, Legnicka, Krzywoustego w Kożuchowie. 2. Zakres robót przewidzianych do nadzorowania: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wymiana sieci wodociągowej - ul. Limanowskiego, Obywatelska, daszyńskiego, Głogowska, Rynek, Klasztorna, Mickiewicza, Kościelna, Legnicka, Krzywoustego, w Kożuchowie - według Projektu Budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Z chwilą udzielenia zamówienia Wykonawca zwróci się do Wykonawcy Robót Budowlanych przedmiotowego zadania, poprzez Zamawiającego, o przedłożenie szczegółowego Harmonogramu Robót na w/w zadanie. Na podstawie przedłożonego w/w Harmonogramu Robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu Plan Pracy przy realizacji przedmiotowego zadania. 4. O ewentualnych przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, polegających na budowie kanalizacji sanitarnej i wymianie sieci wodociągowej, wynikających z badań archeologicznych w trakcie prac ziemnych, Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), wyrażające się: 1) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 usług nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z wykonaniem prac budowlano - konserwatorskich obiektów wpisanych do rejestru zabytków odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie; 2)dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, spełniających poniższe wymagania, tj.: do wykonania nadzoru archeologicznego: -uprawnienia do prowadzenia badan archeologicznych, określone w §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich restauratorskich, robót budowlanych badan konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 150 poz. 1579), tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyta po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczna praktyka zawodowa w zakresie tych badań lub kwalifikacje określone §13 tegoż rozporządzenia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 3) Aktualne Zaświadczenie, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków - Urząd Skarbowy - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Aktualne Zaświadczenie, że oferent nie zalega z uiszczeniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne - ZUS lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) Wykaz co najmniej 3 usług o podobnym zakresie. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do ofert musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 646).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uskom.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach