Przetargi.pl
Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania inwestycyjnego: Budowa mostu na cieku wodnym Dobrzyca w Leśnictwie Pluskota na granicy oddziałów 330/319 tzw.Biały Domek - droga pożarowa nr 4

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania inwestycyjnego: Budowa mostu na cieku wodnym Dobrzyca w Leśnictwie Pluskota na granicy oddziałów 330/319 tzw.Biały Domek - droga pożarowa nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania inwestycyjnego: Budowa mostu na cieku wodnym Dobrzyca w ciągu gruntowej drogi leśnej pożarowej nr 4, rozbiórka mostu istniejącego, budowa przyczółków, przebudowa drogi na odcinku około 100 m (przebudowa najazdów) oraz umocnienie brzegów cieku wodnego - leśnictwo Pluskota, gmina Wałcz na granicy oddziałów 330/319, działki oznaczone geodezyjnie nr 8330/1, 8330/2, 8319/1, 323 . Zadanie inwestycyjne : 1) DROGA LEŚNA (dojazdy do mostu). Nawierzchnia na dojazdach (szer. 3,5 m): - warstwa górna nawierzchnia z mieszanki żwirowej gr. 10cm, - warstwa dolna - podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - geowłóknina separacyjna. Nasypy na dojazdach: - kruszywo naturalne o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m)dobę (gr. zmienna), - zagęszczone podłoże z gruntu rodzimego. Pobocza (szer. 1.25 m): - pobocze gruntowe z kruszywa naturalnego o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m)dobę. Umocnienie skarp nasypów: - humusowanie gr. 10.0cm z obsianiem trawą. Odwodnienie korpusu drogowego: - powierzchniowe do rowów wykonstruowanych u podnóża skarp. 2) MOST - długość całkowita 12,75 m. - szerokość całkowita 4,8 m. - wysokość konstrukcyjna ustroju nośnego 0,91 m. - światło poziome 10,0 m. (między elementami umocnienia) - światło pionowe 1,05 m. (od poziomu wody) Fundamenty - pale z rur stalowych średnicy 355/l6 dł. L = 9,0m, - blacha stalowa stanowiąca głowice pali, - kształtowniki stalowe dwuteownik 200 jako oczepy podporowe, - beton klasy B15 do wypełnienia rur stalowych. Przyczółki. - pale drewniane średnicy 30 cm dł. L=4,0m oraz średnicy 20cm dł. L = 3.0 i 2.0 m, - drewniane bale oczepowe o przekroju 20x20 cm, - drewniane bale spadkowe zmiennej wysokości i gr. 10 cm, - drewniane bale zamykające o przekroju 22x10 cm, - drewniane bale o przekroju l0xl0 cm ścianek wypełniających, - geosiatki syntetyczne z HDPE o sztywnych węzłach, - geotkanina separacyjna z włókien polipropylenowych. Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Ustrój nośny. - dźwigary główne - dwuteownik HEB500 o długości L = 12,0 m, - poprzecznice stalowe ceownik 300 L = 0,75 m, - żerdzie pionowe - blacha stalowa o przekroju 12x120 mm, - łączniki - śruby M16/45mm. Konstrukcja pomostu: - poprzecznice - bale drewniane o przekroju 20x20 cm kotwione na śruby hakowe M16, - papa asfaltowa, - bale spadkowe szer. 20 cm i gr 2,0 - 6,0 cm, - pokład dolny - bale drewniane o przekroju 10x10 cm układane na styk, - pokład górny - bale drewniane o przekroju 5x12,5 cm układane w jodełkę, Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Wyniesione pobocza techniczne: - belki podłużne - bale drewniane o przekroju 10x20 cm, - belki poprzeczne - bale drewniane o przekroju 10x20 cm kotwione na śruby M12, - pokład - bale drewniane o przekroju 6x10 cm układane na styk - balustrady - bale drewniane o przekroju l0xl0 cm (słupki i poręcz) oraz 5x12,5 cm (przeciągi) Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Umocnienia brzegów rzeki: - ścianki szczelne z PCV zwieńczone impregnowanymi balami drewnianymi o przekroju 22x10 cm. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.); 2) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); 3) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poi 881); 4) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); 5) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 6) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 7) przepisy i wytyczne branżowe. Nadzór nad wykonaniem robót budowlanych: 1) Wykonywanie robót budowlanych należy nadzorować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.. 2) Wyegzekwowanie, aby Wykonawca po wykonaniu robót przygotował dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 3) Przygotowanie wraz z kierownikiem budowy odbiorów częściowych i końcowego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Dopilnowanie aby do wykonania zamówienia wykonawca używał materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Dopilnowanie aby Wykonawca posiadał w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6) Dopilnowanie aby Wykonawca wykonał przygotował oraz złożył w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje w języku polskim użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 7) Niedopuszczenie do stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 8) Dopilnowanie aby Wykonawca zabezpieczył składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 10) Dopilnowanie aby wyroby budowlane użyte do wykonania robót odpowiadały wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 Z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz umowie z Wykonawcą robót budowlanych . 2) Odbiór robót może obejmować tylko zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 3) Usługa pełnienia nadzoru będzie finansowana ze środków własnych Nadleśnictwa oraz pomocowych UE i realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat I. Wsparcia dla obszarów, na których nastąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego. 4) Zamawiający przewiduje rozliczenia na podstawie faktur częściowych w kwotach proporcjonalnych do postępu robót budowlanych. 5) Ostatnia faktura nie może być wystawiona na kwotę mniejszą niż 10 % całkowitej ceny oferty, 6) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 7) Zapłata za poszczególne faktury : nastąpi w terminie do 21 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej faktury; będzie przekazywana przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze . 8) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 9) Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 200,00 złotych słownie: dwieście, 00/100 złotych. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: PKO BP O/Drawsko Pomorskie Nr rachunku: 25 1020 2847 0000 1102 0039 2027 z dopiskiem na blankiecie przelewu : wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - wadium - Nadzór - Budowa mostu na cieku wodnym Dobrzyca . Wadium w pozostałych formach należy zdeponować w kasie u Zamawiającego. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi minimum zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach