Przetargi.pl
Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie śródmieścia poprzez przebudowę dróg gminnych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą krajową nr 17, z drogą wojewódzką nr 853 oraz drogą powiatową nr 3521l w Tomaszowie Lubelskim

Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642125 , fax. 084 664 22 43
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 57 57
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642125, fax. 084 664 22 43
    REGON: 00052415700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie śródmieścia poprzez przebudowę dróg gminnych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą krajową nr 17, z drogą wojewódzką nr 853 oraz drogą powiatową nr 3521l w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia składa się z 4 części i obejmuje następujące nadzory inwestorskie: Część I - nadzór inwestorski branża drogowa, Część II - nadzór inwestorski branża elektryczna, Część III - nadzór inwestorski branża sanitarna, Część IV - nadzór inwestorski branża archeologiczna, 2.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. a) Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). b)Inspektor reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami (w tym Prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. c)Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.Do obowiązków inspektora nadzoru należy miedzy innymi: 1.Zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2. Poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej i wykonawczej natychmiast po ich stwierdzeniu dla dokonania uzgodnień ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 3. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 4. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, 5. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 6. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 7. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 8. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 9. Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę, 10. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 11. Akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia, 12. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz, 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 14. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 15. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 16. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze, 17. Uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego, 18. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, 19. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach, 20. Potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości odbioru robót, 21. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót, 22. Potwierdzenie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięcia ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji, 23. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 24. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, 25. Ilość pobytów na budowie minimum 4 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego, 26. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 27. Nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 28. Rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 29. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 30. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 31. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 32. Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, 33. Proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji, 34. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wymagają obowiązkowo zgody zamawiającego przed ich wykonaniem, 35. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga obowiązkowo akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem. 4.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi/gwarancji. 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi/gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót oraz przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan wykonanych prac (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 2. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 5.Zakres rzeczowy prac budowlanych nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski. Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanego zadania inwestycyjnego określają: 1. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Przedmiary robót - załączniki nr 10 do SIWZ. 6. Podwykonawstwo. 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - załącznik nr 11 do SIWZ. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie, 2. Do zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego, 3. Umowy Wykonawcy z Podwykonawcą i Podwykonawcy z dalszymi Podwykonawcami powinny być zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 4. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za prace (usługi) wykonane przez Podwykonawców. 5. Zamawiający i Wykonawca ponoszą solidarną odpowiedzialność za zapłatę wynagrodzenia dla podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach