Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowej usługi inwestorskiej nad realizacją zadania pn: Budowa kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu Kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spełacanej przez Gminę przez okres 15 lat. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują: Budowę kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 15 lat. Kompleks o powierzchni netto 7.694,13m2, kubaturze 60.200,00m3 w układzie: blok sportowy, blok żywieniowy,gimnazjum, szkoła podstawowa, blok kulturalno-naukowy,blok opieki zdrowotnej,blok administracyjny, pomieszczenia ogólnego przeznaczenia i uzupełniaające. W zakres zadania pomadto wchodzą:instalacje wewnętrzne: wodno-kanalizacyjne, elektryczne,teletechniczne,wentylacyjne,gazowe,centralnego ogrzewania,układ solarny,kotłownia gazowa oraz sieci i przyłącza zewnętrzne:wod-kan,deszczowe,gazowe,energrtyczne, elementy zagospodarowania terenu: drogi dojazdowe,dojścia, parkingi,bieżnia, oświetlenie, przebudowa napowietrznych linii energetycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 765200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00zł słownie pięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o ubieganie się o udzielenie zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wakonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby właściwe do realizacji czynności określonych w zamówieniu, które posiadają kwalifikace niezbędne do wykonania zamówieniatzn. posiadają uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych,co,gazowych i wentylacji, sieci i instalacji teletechnicznych, elektrycznych silno i słaboprądowych. Osoby te muszą się wykazać niezbędnym doświadczeniem zawodowym -minimum 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Doświadczenie zawodowe winno wynikać z załączonych do oferty oświadczeń wymienionej kadry technicznej. Kadra techniczna musi posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie(uprawnienia), wpis na listę do właściwej Okregowej izby Samorządu Zawodowego i winna być ubezpieczona zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dotyczacymi odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstały w związku z realizacją robót objętych nadzorem, wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch kompleksowych nadzorów inwestorskich w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2.000m2każda, w tym jednego budynku użyteczności publicznej, nie podlegają wykluczeniu w postępowania w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić połnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie i którzy wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać że: każdy z osobna-nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznyc, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zgodnie z wymogami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponują niezbędnym potencjałem technicznych, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych Wykonawców. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń mozna dopuścić go do postępowania stosując formułę spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminy złożenia ofert, zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wykaz kadry technicznej, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia wraz z dołączonymi kpiami uprawnień oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i krótka informację na temat kwilifikacji zawodowych, wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,, aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną