Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją projektu pn. „Proekologiczne inwestycje w OZE źródłem oszczędności mieszkańców gmin Stoczek, Strachówka, Długosiodło i Jadów

Gmina Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07104 Stoczek, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
    ul. Kosowska 5
    07104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
    REGON: 71158214400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją projektu pn. „Proekologiczne inwestycje w OZE źródłem oszczędności mieszkańców gmin Stoczek, Strachówka, Długosiodło i Jadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją projektu pn. „Proekologiczne inwestycje w OZE źródłem oszczędności mieszkańców gmin Stoczek, Strachówka, Długosiodło i Jadów”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację n/w zadań: 1) Zadanie nr 1: Dokumentacja przetargowa - zadanie polega m.in. na przygotowaniu dokumentacji przetargowej do postępowań przetargowych dla zaplanowanych w projekcie robót. 2) Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad projektem – zadanie obejmuje m.in. nadzór inwestorski realizowany przez cały okres prac budowlanych, instalacyjnych i adaptacyjnych w celu kontrolowania zgodności procesów budowlanych z ich stanem projektowanym, obowiązującymi przepisami i normami. 3) Zadanie nr 3: Pomiarowanie instalacji OZE – zadanie obejmuje monitoring instalacji w zakresie wskaźników rezultatu dla projektu. Zadanie polega na wdrożeniu systemu informatycznego umożliwiającego prowadzenie monitoringu instalacji OZE, a tym samym monitorowanie założonych kluczowych wskaźników rezultatu projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Zobowiązania podmiotu trzeciego służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną