Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestycyjnego dla zadania pn. Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół w Wapnie gmina Wapno.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-120 Wapno, ul. Świerczewskiego 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2611459 , fax. 067 2611019
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Świerczewskiego 1A 1A
    62-120 Wapno, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2611459, fax. 067 2611019
    REGON: 00054632500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wapno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestycyjnego dla zadania pn. Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół w Wapnie gmina Wapno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i eko-nomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację in-westycji, 2) dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do za-mawiającego o dokonanie w niej uzupełnień, oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji tech-nicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) nadzorowania prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa 4) sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą, a Zamawiającym, 5) współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 6) kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowi-ązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 7) kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązu-jącym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 8) rozstrzygania - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 9) sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 10) sprawdzania i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 11) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, 12) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 13) kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 14) potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu, 15) uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 16) uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 17) sprawdzania przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji, 18) dojazdu i pobytu na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, 19) informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, 20) informowania Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach