Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej – ul. Bruzdowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gratyny (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z drogą gminną bez nazwy oznaczoną symbolem 37 KUD w MPZP Zawady i Kępy Zawadowskiej (bez skrzyżowania) wraz z przebudową sieci wodociągowej w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.Zakres robót określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektowego Pracownia Projektowa R-Plan, z którą można zapoznać się w Systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, zakładka „Lista postępowań Pzp” – „W toku”, numer postępowania 37/WIR/2022.Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje między innymi:1) wyegzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza Budowy i przyległego terenu;2) wyegzekwowanie od wykonawcy robót prawidłowej obsługi geodezyjnej;3) przestrzeganie warunków umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót;4) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia poszczególnych etapów;5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniem na budowę (decyzja ZRID), pozwoleniem wodnoprawnym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami prawa budowlanego;6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, a także odkrywek;7) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub ZRID; 8) wykonywanie stałego nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie odpowiedniej dyspozycyjności osób wykonujących czynności nadzoru na Budowie;9) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych i komisji technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót, sporządzanie z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady lub spotkania komisji;10) zapewnienie udziału wszystkich inspektorów branżowych w co tygodniowych naradach koordynacyjnych (lub komisjach technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót);11) systematyczne organizowanie i przewodniczenie dodatkowym roboczym naradom, a także sporządzanie z nich protokołów i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady; 12) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;13) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie czynności odbioru gotowych obiektów budowlanych w celu przekazania ich do użytkowania;14) pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową o roboty budowlane i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz usuniętych wad;15) nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji projektowej w trakcie budowy, wymagających zatwierdzenia przez Zamawiającego;16) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska i rażących uchybień technicznych;17) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych lub koniecznych), zamiennych i uzupełniających, sporządzanie komisyjnego protokołu konieczności (w tym: sprawdzanie kalkulacji lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót), będącego podstawą do rozpoczęcia procedury zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych; 18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż. i bhp. oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na Budowie;19) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o roboty budowlane, ustalanie terminów ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nienadające się do usunięcia;20) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót;21) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budowy;22) nadzór nad poprawnością sporządzania dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie wymaganych dokumentów przez Inspektorów nadzoru;23) skuteczne rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;24) monitorowanie realizacji robót budowlanych, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji technicznej i związanej z realizacją robót;25) stałą współpracę i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego;26) kontrolę kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji;27) kontrolę dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w tym: a) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,b) sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane,c) weryfikacja zgodności przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów z aktualnym postępem prac;28) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających sposób prowadzenia prac przez wykonawcę robót, 29) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających materiały, sprzęt dostarczany i wbudowany przez wykonawcę robót;30) kontrolę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót;31) zapewnienie możliwości kontroli wykonywanych robót przez przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego;32) uwzględnianie uwag przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego do wykonawstwa i stosowanych materiałów;33) sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.), o wszelkich zagrożeniach Inspektor obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego; 34) pisemne potwierdzenie przez inspektorów branżowych gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót;35) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dostarczenia, a następnie sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z obowiązującym prawem dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, deklaracjami zgodności lub certyfikatami zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń, protokołów z przeprowadzonych instalacji, instrukcji i atestów; termin przekazania ww. dokumentów Zamawiającemu wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zakończenia robót budowlanych;36) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do planowania i finansowania inwestycji, w tym podpisanych przez ustanowionych Inspektorów nadzoru robót protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego.ODBIÓR ROBÓT I PRZEKAZANIE INWESTYCJI DO UŻYTKOWANIAzgodnie z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach