Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Szczerbackiej

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
    REGON: 67022284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Szczerbackiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Szczerbackiej w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U .06.156.1118) kod CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi, 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Opis robót będących przedmiotem nadzoru: Rozbudowa polegać będzie na budowie sali gimnastycznej z częścią mieszkalną internatu. Budynek projektuje się jako trzykondygnacyjny, nie podpiwniczony o dachach jednospadowych, o spadku połaci 5-30 st, połączony z istniejącym budynkiem parterowym łącznikiem. Teren jest wolny od zabudowy oraz zadrzewienia podlegającego ochronie. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się niezbędne sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Woda doprowadzona będzie z istniejącej sieci wodociągowej w istniejącym budynku. Ciepło z kotłowni własnej w istniejącym budynku Ośrodka. Energia elektryczna doprowadzona jest z istniejącej linii energetycznej n/n. Odprowadzenie ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompownię ścieków. Odprowadzenie wód opadowych z dachów powierzchniowo na teren działki Ośrodka. Dane powierzchniowo - kubaturowe projektowanego budynku: powierzchnia zabudowy - 721,30 m2, powierzchnia użytkowa ogółem - 1365,68 m2 w tym - część mieszkalna (4 pok. biurowe + 1 i 2 piętro) - 775,42 m2 kubatura - 5761,00 m3 Budynek internatu Ośrodka z salą gimnastyczną projektuje się w technologii tradycyjnej. Część mieszkalna budynku trzykondygnacyjna, część sportowa parterowa (przez trzy kondygnacje), w całości bez podpiwniczenia, łącznik parterowy. Dach nad cz. sportową - w konstrukcji stalowej z pokryciem płytami warstwowymi grub. 15 cm na płatwiach z Z+200. Płatwie zaprojektowane jako ciągłe oparte na dźwigarze kratowym jednospadowym o rozp. konstrukcyjnej L= 12,6m. Dach nad cz. mieszkalną - w konstrukcji drewnianej z pokryciem papą termozgrzewalną na papie podkładowej na płytach wodoodpornych. Krokwie o przekroju 8x16cm. Płatwie o przekroju 14x14 cm podparte mieczami (na skraju płatwi ) o przekroju 10x10w odl. 0,8m od słupka . Słupki o przekroju 14x14cm. Drewno dla wszystkich elementów kl. C30. Stropy na części III- kondygnacyjnej - gęstożebrowe. W łączniku Teriva I. Słupy, podciągi - żelbetowe, wylewane z betonu B 20, zbrojone stalą A-III i A-O. W słupach głównych części sportowej zabetonować marki stalowe dla oparcia dźwigara kratowego. Ściany nadziemia - parter murowane z elementów ceramicznych grubości 25 cm, piętra 1 i 2 murowane z gazobetonu na zaprawie cem-wap M5. W ścianie szczytowej hali głównej zaprojektowano trzpienie żelbetowe wzmacniające w rozstawie co 3,15m. Ściany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych B15, na zaprawie cementowej M5 lub wylewane z betonu B15. Nadproża prefabrykowane typu L-19, częściowo żelbetowe, wylewane z betonu B20, zbrojone stalą A-III, A-O. Wieńce - żelbetowe, wylewane z betonu B20, zbrojone stalą A-III i A-O. W wieńcach zabetonować marki stalowe dla mocowania płatwi dachowych. Fundamenty - żelbetowe, wylewane z betonu B15, zbrojone stalą A-III i A-O W fundamentach należy zabetonować kotwy zbrojenia słupów oraz uziomy instalacji odgromowej. Fundamenty łącznika w części przylegającej do bud. istniejącego należy posadowić na poziomie zgodnym z jego posadowieniem. Wykończenie wewnętrzne i zewnętrzne Izolacje cieplne - ściany zewnętrzne - ocieplenie styropian 12 cm metodą lekką mokrą, - poddasze nieużytkowe - wełna mineralna o łącznej grubości 20 cm na powierzchni stropu, - mury fundamentowe - płyty z ekstrudowanego polistyrenu 8cm, - posadzka na gruncie - styropian 8 cm, - w płytach warstwowych styropian 15cm, Izolacje przeciwwilgociowe: - na ławach fundamentowych izolacja z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku asfaltowym na gorąco lub 2 warstwy folii izolacyjnej - w warstwach posadzki na gruncie 2x folia izolacyjna spawana na zakład lub 2 x papa na lepiku asf. na gorąco, - w wc- umywalniach na piętrze w warstwach posadzki izolacja z dwóch warstw folii izolacyjnej - dach kryty papą termozgrzewalną + papą podkładową na płytach oraz płytami warstwowymi grub. 15 cm na płatwiach stalowych Posadzki, tynki, wykładziny ścienne - wykładzina na wylewce samopoziomującej w pomieszczeniach wyznaczonych na rzutach kondygnacji, - gres w pomieszczeniach wg opisu na rzutach, - w sali gimnastycznej nawierzchnia sportowa na ruszcie drewnianym (pozostawić szczeliny dylatacyjne wokół ścian - krawędź podłogi oddalona od ścian 1-2 cm w celu zapewnienia wentylacji grawitacyjnej), - klatki schodowe wyłożone gresem, - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kat. III malowane farbami emulsyjnymi , - korytarz, klatka schodowa - lamperie do wys. 1,5 m, - w wc, natryskach do wysokości 205 cm glazura ścienna, Stolarka okienna i drzwiowa - okna z profili PCV z okuciami umożliwiającymi infiltrację powietrza oraz każde okno powinno posiadać zamontowany nawiewnik higrosterowany o max. strumieniu powietrza 35m3/h, - drzwi wewnętrzne wg wykazu z ościeżnicami wg wykazu, - drzwi wewnętrzne aluminiowe z profili termoizolacyjnych szklone szkłem bezpiecznym wg wykazu - drzwi p.poż. 0,5 godz. wg wykazu, - parapety z konglomeratu o długości okien i szerokości min. 40 cm - osłony grzejników w sali sportowej wg rysunku detalu, - okna sali powinny posiadać skrzydła otwierane dźwignią z poziomu podłogi, Izolacja akustyczna - w stropach styropian 3 cm w warstwach posadzki Balustrady - wg rysunku wewnętrzne w kolorze granatowym, wykonać specjalne zabezpieczenie na wszystkich poręczach uniemożliwiające ześlizgiwanie się po nich. Wykończenie zewnętrzne - tynki zewnętrzne - tynk akrylowy w kolorze - wg projektu kolorystyki stanowiącego załącznik do SIWZ, - obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe z blachy ocynkowanej 0,6 mm wg PN -61/B-10245 W ramach realizacji zadania należy również wykonać : - instalację centralnego ogrzewania, instalację wentylacji, instalację wody zimnej, ciepłej z cyrkulacją i kanalizacji sanitarnej. Źródłem ciepła dla celów grzewczych będzie istniejąca, zmodernizowana kotłownia olejowa w istniejącym budynku. Ośrodka. - instalacje elektryczne Rozbudowa MOW w Kolonii Szczerbackiej powinna zostać wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które jest dostępne (w wersji elektronicznej) na stronie internetowej www.bip.przysucha.pl. Przedmiary robót, które stanowią załącznik nr3 do SIWZ są dokumentami pomocniczymi dla wykonawcy robót budowlanych do określenia ich ceny ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykazanie, że: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wypełniony zał. Nr 2 do formularza oferty - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie z zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach