Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa ciągu ulic: Ekologicznej, Elektrycznej i 9-go Pułku Strzelców Konnych w Grajewie"

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 0 800 , fax. 86 273 0 803
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 86 273 0 800, fax. 86 273 0 803
    REGON: 52330100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.grajewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa ciągu ulic: Ekologicznej, Elektrycznej i 9-go Pułku Strzelców Konnych w Grajewie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania pn. „Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa ciągu ulic: Ekologicznej, Elektrycznej i 9-go Pułku Strzelców Konnych w Grajewie” ze środków Europejskiego Funduszu Dróg Samorządowych, , którego realizacja polega na wykonaniu n/w elementów robót: 1) Budowa ulicy Ekologicznej na odcinku od km 0+035 do km 1+650 obejmująca swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni, ścieżek rowerowych i chodników, b) kanalizacja deszczowa na odcinku od studni nr D12 do studni nr D40, c) oświetlenie uliczne: d) kanalizacja sanitarna na odcinku od studni nr S1 do studni nr S38, 2) Budowa ulicy Elektrycznej na odcinku od km 0+000 do km 0+641 obejmująca swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni i chodników, b) kanalizacja deszczowa na odcinku od studni nr D12 do studni nr D19, c) oświetlenie uliczne: d) kanalizacja sanitarna na odcinku od studni nr S1 do istniejącej studni nr Si. 3) Budowa ulicy 9-go Pułku Strzelców Konnych na odcinku od km 0+000 do km 0+246 obejmująca swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni, ścieżek rowerowych i chodników, b) kanalizacja deszczowa na odcinku od studni nr D1 do studni nr D7, c) oświetlenie uliczne: d) kanalizacja sanitarna na odcinku od studni nr S1 do studni nr S24, e) sieć wodociągowa z rur PE o śr.160 mm o długości ok. 202 mb (od węzła W1), . Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności określony w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją zadania zgodnie z przepisami prawa budowlanego warunkami zawartej umowy oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: • kontrolę jakości wykonywanego przedmiotu umowy, zgodności z warunkami umowy pomiędzy Wykonawcą zadania a Zamawiającym, dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania, • sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę wymaganych dokumentów (atesty, certyfikaty, itp.) dotyczących materiałów, urządzeń i sprzętu, • kontrolę nad prawidłowością prowadzenia dziennika budowy i bieżącym dokonywaniem wpisów, • uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych częściowych i końcowym, • bieżące informowanie Zamawiającego o postępie realizacji przedmiotu umowy i ewentualnych trudnościach w jego realizacji, • bieżącą obsługę informacyjną o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej, • sprawdzanie i potwierdzanie zaawansowania realizacji zadania podlegającego odbiorom częściowym, • sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z Wykonawcą, • załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej, • odbiory techniczne, próby i odbiory elementów przedmiotu umowy zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych elementów przedmiotu umowy, instalacji, dokonywane z udziałem Zamawiającego, • uczestniczenie w naradach technicznych i koordynacyjnych, • sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia przez Wykonawcę, • udział w pracach komisji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach