Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Adaptacja istniejącego budynku położonego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13 na potrzeby siedziby Urzędu Miejskiego oraz Przedszkola”.

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowalewopomorskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Adaptacja istniejącego budynku położonego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13 na potrzeby siedziby Urzędu Miejskiego oraz Przedszkola”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Adaptacja istniejącego budynku położonego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13 na potrzeby siedziby Urzędu Miejskiego oraz Przedszkola” w zakresie: rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury technicznej, wykonanie utwardzeń, oświetlenia, zagospodarowania terenu i wyposażenia . 2. Uwaga Z realizacji wyłączony jest następujący zakres prac: roboty budowlano-montażowe, instalacyjne oraz wyposażenie w części budynku określonego w projekcie budowlanym jako etap 2 (roboty wewnątrz dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się w obiekcie - parter i piętro). Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieprzerwanej ciągłości w dostawie ciepła, wody i energii elektrycznej do ww. części mieszkalnej w budynku oraz odpływ z mieszkań ścieków do kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem możliwości zakończenia robót budowlanych w etapie 2 w dowolnym czasie. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: Adaptację istniejącego budynku położonego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13 na potrzeby siedziby Urzędu Miejskiego oraz Przedszkola (kat. IX, XII) na działce nr 255/3, ul. Konopnicka 13, Kowalewo Pomorskie, obręb Kowalewo Pomorskie 0004, gm. Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie. Roboty na podstawie projektu zagospodarowania terenu: • rozbiórka istniejących utwardzeń, ogrodzenia, małej architektury itp • wycinkę drzew wraz z uzyskaniem pozwolenia na wycinkę • całość rozbiórki i wycinki wykonać łącznie z utylizacją – materiał inwestora • rozbudowa budynku o klatki schodowe • nadbudowa części parterowej budynku • budowa parkingów wraz z całym utwardzeniem • budowa dodatkowego zjazdu • budowa nowego przyłącza kanalizacji deszczowej • przebudowa przyłączy kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej • budowa dodatkowej zew. instalacji elektrycznej oświetleniowej • budowa małej architektury w tym placu zabaw • ogrodzenie całego terenu Roboty na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego, budowlano-instalacyjnego: • rozbudowa budynku o klatki schodowe wraz z instalacjami • nadbudowa części parterowej budynku wraz z instalacjami • remont elewacji istniejącego budynku :  demontaż istniejących warstw całego dachu oraz wykonanie nowych warstw łącznie z no-wym ociepleniem, pokryciem, orynnowaniem i nową instalacją odgromową - uwzględniając dodatkowe drobne zmiany jak w projekcie. Demontaż istniejących zadaszeń metalowych nad wejściami i wykonanie nowych z blachy płaskiej w kolorze od zewnątrz i od wewnątrz w uzgodnieniu z zamawiającym. Barierki i konstrukcje zadaszenia wykonać nowe jak w budynku ze stali nierdzewnej.  demontaż istniejących schodów zew. i wszelkich barierek – wykonanie nowych  wymiana częściowa istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na nową łącznie z parapetami okiennymi zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz wszelka obróbka z tym związana, wszystkie parapety odmalowane na kolor jak nowe.  ocieplenie *częściowo budynku styropianem 10cm + wykonanie tynków i malowania elewacji oraz ocieplenie fundamentów ekstrudowaną pianką polistyrenową XPS 10cm + wykonanie nowego cokołu *częściowo zerwać istniejący styropian na budynku wykonać ocieplenie wełna 20cm + wykonanie tynków i malowania elewacji oraz zerwać ocieplenie fundamentów i wykonać nowe wełna 20cm + wykonanie nowego cokołu  wykonanie nowych barierek, nowego wykończenia schodów zewnętrznych  usunięcie wszystkich krat metalowych w oknach  całość rozbiórki i demontażu wykonać łącznie z utylizacją – materiał inwestora • przebudowa:  rozbiórka całej instalacji sanitarnej i elektrycznej, za wyjątkiem etapu 2. Etap 2 należy zosta-wić jako inne zamówienie publiczne na roboty budowlane lub możliwość jako roboty uzupeł-niające  rozbiórka ścian, stropów i posadzek jak w projekcie etap1. Etap 2 należy zostawić jako inne zamówienie publiczne na roboty budowlane lub możliwość jako roboty uzupełniające  całość rozbiórki wykonać łącznie z utylizacją – materiał inwestora  budowa nowych stropów, ścian i posadzek jak w projekcie etap1. Etap 2 należy zostawić ja-ko inne zamówienie publiczne na roboty budowlane lub możliwość jako roboty uzupełniające  wykonanie nowej instalacji wod-kan, co, kanalizacji sanitarnej w tym w kuchni, wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, tp, niskoprądowej • remont:  w piwnicy, parterze i piętrze skucie wykończenia posadzek wykonanie bruzd na instalacje jak w projekcie branżowym, uzupełnienia, wykonanie nowego wykończenia posadzki jak w pro-jekcie  w piwnicy, parterze i piętrze: - oczyszczenie, gruntowanie, cekolowanie, wymalowanie ścian i sufitu całego budynku – kolor do uzgodnienia z zamawiającym  odmalowanie wszystkich istniejących parapetów, kolor jak parapety nowe • wyposażenie całego obiektu. Bilans terenu • Powierzchnia użytkowa – 3748,67 m2 w tym istniejąca: 3338,96 m2 w tym projektowana: 409,71 m2 • Powierzchnia zabudowy – 1629,18 m2 w tym istniejąca: 1542,63 m2 w tym projektowana: 86,55 m2 • Kubatura – 11985,73 m3 w tym istniejąca: 9216,32 m3 w tym projektowana: 2769,41 m3 • Wysokość budynku 9,67 m • Liczba kondygnacji nadziemnych – 2 • Liczba kondygnacji podziemnych – 1 • Technologia – tradycyjna • Funkcja – budynek oświaty i administracji (kat. IX, XII) Forma architektoniczna i funkcja obiektu Bryła budynku na rzucie trzech połączonych prostokątów. Budynek projektowany trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, kryty dachem płaskim. Do części gminy prowadzi główne wejście z windą do części przedszkolnej prowadzi główne wejście jak do istniejącej szkoły. Pozostałe klatki służą jako ewakuacja i komunikacja wewnętrzna. Budynek, jego układ funkcjonalny i przestrzenny, ustrój konstrukcyjny oraz rozwiązania techniczne i materiałowe elementów budowlanych zaprojektowane są w sposób odpowiadający wymaganiom wynikającym z jego usytuowania i przeznaczenia. Planowana rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wykonana będzie w technologii tradycyjnej murowanej, żelbetowej i prefabrykowanej, dach płaski (stropodach) o nachyleniu 2%. Podczas budowy zostaną użyte materiały z atestem z dopuszczeniem dla budownictwa. Każdy wyrób budowlany znajdujący się na rynku powinien mieć certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną albo deklarację zgodności producenta z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wyrób powinien być oznaczony znakiem budowlanym CE lub B. Technologia budowania tradycyjna przy użyciu podstawowych urządzeń i maszyn. Ewentualne wykopy ziemne przy użyciu sprzętu mechanicznego powszechnie stosowanego. Murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych przy użyciu pustaków z bloczków wapienno-piaskowych gr. 24 cm. Teren, na którym będą prowadzone prace zostanie ograniczony tylko do miejsca budowy i prowadzonych wykopów. W żaden sposób tereny przyległe nie zostaną eksploatowane bardziej niż dotychczas podczas budowy i po ich zakończeniu. Wewnątrz budynku pomieszczenia zostaną wyłożone materiałem dopuszczonym do użytku przez dzieci. Pomieszczenia ogólne zostaną wytynkowane i pomalowane farbami emulsyjnymi ogólnego przeznaczenia z atestem na pomieszczenia gdzie mogą przebywać ludzie. Posadzki w komunikacji i pozostałych pomieszczeniach technicznych z gresu. Obiekt umożliwia korzystanie przez osoby niepełnosprawne z części nowoprojektowanej klatka schodowa z windą dostępną od zewnątrz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016r poz.359 i 2260 oraz 2017r poz.1089 ) Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym nale-żyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szcze-gólności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w po-stępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty bu-dowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 6. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - sposób ich współdziałania, - zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, - numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, - solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, - umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 8. Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach