Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie od ul. Sienkiewicza do ul. Komunalnej w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU III. Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2012-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie od ul. Sienkiewicza do ul. Komunalnej w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU III. Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło na odcinku przebiegającym przez miasto Wyszków. Planowane przedsięwzięcie obejmuje przebudowę ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie na odcinku od ulicy Sienkiewicza do ulicy Komunalnej. Zakres prac obejmuje: 1) Przebudowę odcinka ulicy I Armii Wojska Polskiego o długości 299,82 mb. Przebudową objęty jest odcinek drogi rozpoczynający się od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza i kończący się za skrzyżowaniem ulic Komunalna i Stolarska. Przebudowa obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i pomiarowych, - podbudowy pod przebudowywane nawierzchnie, - nawierzchni jezdni, zatoki autobusowej, chodników, ścieżki rowerowej i wjazdów, - elementów kanalizacji deszczowej (studnie rewizyjne, wpusty uliczne, przyłącze do wpustów), - zabezpieczeń instalacji podziemnych, - humusowanie i obsianie terenów zieleni. Oznakowanie poziome i pionowe. Ustawienie znaków pionowych oraz wymalowanie znaków poziomych należy wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz załącznikiem Nr 9 do SIWZ - Wzór tablic informacyjnych. 2) Przebudowa skrzyżowania ul. I AWP i ul. Sienkiewicza o długości 94 mb. Przebudową objęte jest skrzyżowanie ul. IAWP z ul. Sienkiewicza które obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - podbudowy pod przebudowywane nawierzchnie, - robót nawierzchniowych jezdni, chodników, zatoki autobusowej i wjazdu, - odtworzenia oznakowania poziomego i pionowego, - humusowanie i obsianie terenów zieleni. 2. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 1) dla odcinka określonego w ustępie 1: - dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 6 do SIWZ, - przedmiary robót - Załącznik Nr 7 a do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2) dla odcinka określonego w ustępie 2: - przedmiar robót - Załącznik Nr 7 b do SIWZ, 3. Zakres obowiązków Wykonawcy jako Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: 1) Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. - art. 25 i 26) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności reprezentuje inwestora na budowie oraz obowiązany jest do: a) analizy dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, b) wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, c) udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, d) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, e) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) odbioru i sprawdzania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, g) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, h) rozliczania inwestycji w zakresie finansowym i rzeczowym, a szczególności weryfikowania, analizowania i zatwierdzania do wypłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych w celu uruchomienia płatności, i) zgłaszania inwestorowi konieczności wykonania przez wykonawcę robót budowlanych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych, j) sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne, k) kontrolowania przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego (łącznie z wnioskiem o rozwiązanie umowy z winy wykonawcy robót budowlanych), l) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonywania robót, m) sprawdzania jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzenia jej i zatwierdzenia, n) organizacji i dokonywania odbiorów częściowych, końcowego, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, o) udziału w przekazywaniu obiektów do użytkowania, p) czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków wykonawcy robót budowlanych i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z wykonawcą robót budowlanych, q) rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, a mających wpływ na wzrost kosztów robót i termin realizacji, r) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji w terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Inspektora Nadzoru na teren budowy w razie potrzeby. Inspektor Nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 2) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sporządzania sprawozdań, rozliczeń niezbędnych dla Zamawiającego oraz do kontrolowania rozliczeń budowy, rozliczenia rzeczowo - finansowego robót i sprawdzenia operatu powykonawczego. 3) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu raz w miesiącu w terminie do dnia 10-każdego miesiąca kalendarzowego sprawozdań, które obejmować będą: a) wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym, b) oświadczenie co do terminowości wykonanych prac przez wykonawcę, c) wskazanie wszelkich innych okoliczności mających wpływ na terminowość i jakość oraz koszty realizacji inwestycji, d) wskazanie wszelkich uchybień i podjętych przez Inspektora Nadzoru środkach w celu ich usunięcia. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określony jest we wzorze umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Nadzór inwestorski - Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie od ul. Sienkiewicza do ul. Komunalnej 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach