Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach.

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118, z późniejszymi zmianami) w okresie realizacji zadania tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego. Planowane zakończenie robót budowlanych: do 28.11.2014r. 1.1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO: 1. Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3. Wydawanie poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; - żądania od Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków, śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które są zbyteczne. 4. Ustalenie koniecznych do wykonania przez wykonawcę robót badań laboratoryjnych oraz określenie sposobu, częstotliwości i czasu ich wykonania. 5. Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do Zamawiającego celem zatwierdzenia. 6. Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę robót na roboty dodatkowe i zamienne. 7. Przyjmowanie od wykonawcy robót informacji i wniosków o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej. 8. Współpraca, konsultowanie, i uzgadnianie z Projektantem propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. 9. Przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. 10. Decyzje inspektora nadzoru mające wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Zamawiającego. 11. Uzgodnienie z wykonawcą robót i przedstawicielem użytkownika Dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 i Dyrektorem SOSzW harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego, zapewniającego prawidłową realizację robót oraz zakończenie przedmiotowego zadania inwestycyjnego w ustalonym terminie. 12. Kontrolowanie terminowej realizacji robót zgodnie z w/w harmonogramem. 13. Sukcesywne (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) organizowanie spotkań koordynacyjnych na budowie, dot. realizowanych robót oraz oceny postępu prac w odniesieniu do ustalonego harmonogramu. 14. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, udział w czynnościach częściowego i końcowego odbioru robót, sprawdzanie dokumentów odbiorowych (dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza, atesty, aprobaty, protokóły, certyfikaty ,oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy). 15. Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji. Przygotowanie wszystkich niezbędnych danych wartościowych i ilościowych oraz kompletowanie dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem zadania. 16. Realizacja wszystkich innych zobowiązań Zamawiającego wynikających z umów z instytucjami biorącymi udział w finansowaniu. 17. Koordynacja czynności związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, w tym kontrola dokumentów sporządzonych przez wykonawcę do wniosku o pozwolenie na użytkowanie. I. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 1. Roboty ogólnobudowlane w całym kompleksie. a) budynek nr 1 internat, b) budynek nr 2 szkoła, c) budynek nr 3 łącznik 2. Roboty sanitarne w całym kompleksie w tym: a) instalacji c.o. i c.t. b) instalacja wentylacji mechanicznej, c) instalacja wod.- kan. z przyłączami, g) instalacja gazu, h) technologia kuchni i pralni. 3. Roboty elektryczne w całym kompleksie w tym: a) instalacje elektryczne , b) lokalna sieć komputerowa LAN, c) system telewizji przemysłowej CCTV, d) instalacje sygnalizacji pożaru SAP. 4. Zagospodarowanie terenu a) roboty drogowe, b) zieleń, ogrodzenie Uwagi: 1. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej na stronie internetowej Urzędu Miasta Siedlce przy postępowaniu przetargowym dotyczącym Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach 2. Źródłem finansowania inwestycji będą środki własne. Planowane jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW. 3. Przewidywany termin rozpoczęcia robót - po rozstrzygnięciu przetargu dotyczącego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.11.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach