Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3833505 , fax. 048 3833504
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
    Aleja Jana Pawła II 9A 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 3833505, fax. 048 3833504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane. kod CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi, 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Opis robót będących przedmiotem nadzoru: 1. Wykonanie robót budowlanych w istniejącym budynku szpitala w Przysusze przy ul Partyzantów 8. Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: a) Parter-budynek główny: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, schody zewnętrzne, usunięcie i utylizacja gruzu, b) Piwnice-budynek główny: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, c) Parter-oddział przyjęć i pomocy doraźnej oraz dział farmacji: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, sufit podwieszony i malowanie, usunięcie i utylizacja gruzu, d) Budynek zajazdu dla samochodów do oddziału izby przyjęć i pomocy doraźnej: roboty ziemne, fundamenty, ściany przyziemia, konstrukcje stropów nad parterem, konstrukcja i pokrycie dachu wejścia oraz ocieplenie stropu, konstrukcja i pokrycie dachu budynku zajazdu karetek, konstrukcja i pokrycie dachu zadaszenia wejścia, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, malowanie, różne pozostałe w tym: podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne do budynku, opaska, podjazd, e) Budynek szybu windy towarowo-osobowej z łącznikiem: Roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe i ściany piwnic, konstrukcja stropów nad piwnicą, ściany parteru, konstrukcja stropodachu nad parterem, szyb windy - konstrukcja, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, malowanie, elewacja, dostawa i montaż dźwigu towarowo - osobowego, różne pozostałe w tym opaska, f) Zbiornik magazynowy wody o poj. 25 m3, zbiornik magazynowy na ciekły tlen o poj.. 3 m3, kontenerowa stacja zasilania rezerwowego, pompa próżniowa: - zbiornik retencyjny wody V = 25 m3, - zbiornik tlenu ciekłego V =3 m3 - kontenerowy agregat prądotwórczy, - pompa próżniowa z kompletnym wyposażeniem, Roboty branży elektrycznej: a) Instalacje elektryczne - parter: demontaż instalacji elektrycznej, montaż tablic rozdzielczych i aparatów elektrycznych NN, montaż osprzętu instalacyjnego, oświetlenie, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, instalacja klimatyzatorów, b) Instalacja elektryczna - piwnica: demontaż instalacji elektrycznej, montaż tablic rozdzielczych i aparatów elektrycznych NN, montaż osprzętu instalacyjnego, oświetlenie, instalacja telefoniczna, c) Instalacja sygnalizacji włamania i pożaru Roboty branży sanitarnej: a) demontaż instalacji wod - kan i c.o. - budynek główny, b) Przyłącze zbiorników do budynków głównego i farmacji, c) Instalacja gazów medycznych - budynek główny i farmacji, d) Instalacja wod - kan i c.o. - budynek główny, e) Instalacja wod-kan i c.o. - budynek farmacji, 2. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku szpitala na przychodnię w Przysusze przy Al. Jana Pawła II 4. Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: a) piwnice: roboty adaptacyjne w tym: podniesienie poziomu posadzki w pomieszczeniu dawnej kotłowni węglowej, wymiana posadzek w pozostałych pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, b) parter: roboty adaptacyjne w tym: wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, c) elementy zewnętrzne roboty adaptacyjne w tym: zagłębienie budynku od strony południowo - wschodniej, schody zewnętrzne, usunięcie i utylizacja gruzu, piwnice: roboty adaptacyjne w tym: - fundament pod aparat RTG, - tynki barytowe Roboty branży elektrycznej: a) instalacja klimatyzatorów b) Instalacja telewizyjna 3. Dostawa, montaż i uruchomienie nowego aparatu RTG w budynku przychodni przy Al. Jana Pawła II 4 Wykonawca powinien wykonać pomieszczenie w który znajdować się będzie aparat RTG zgodnie obowiązującymi przepisami oraz uzyskać niezbędne pozwolenia i dopuszczenia do użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykazanie, że: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacji sanitarnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania opisanych warunków będzia złożenie przez wykonawcę w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wypełniony zał. Nr 2 do formularza oferty - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacji sanitarnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach