Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na realizacją inwestycji pn. Budowa kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na realizacją inwestycji pn. Budowa kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na budowie kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna w skład, którego wchodzi: 1.1. boisko do piłki nożnej o wymiarach 107x70 m, nawierzchnia z trawy naturalnej odwadniana drenażem, 1.2. boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44x23 m, w skład, którego wchodzą: boisko do piłki ręcznej oraz dwa boiska do siatkówki, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.3. boisko do koszykówki o wymiarach 32x19 m, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.4. kort do tenisa o wym. 36x18 m, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.5. budynek techniczno - administracyjny, 1.6. trybuny na 900 osób. 2. Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorki realizowane będą w trzech etapach. Poszczególne etapy robót obejmują wykonanie następujących elementów robót: 1.1 Etap I - zakres robót do zrealizowania w 2013 r. (budynek administracyjno - techniczny): a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze, b) fundamenty, c) ściany, d) stropy i schody żelbetowe, 1.2 Etap II - zakres robót do zrealizowania w 2014 r. (budynek administracyjno - techniczny): a) dach, b) stolarka okienna i drzwiowa, c) podłogi i posadzki, d) tynki, malowanie, okładziny ścian, elewacja, e) schody zewnętrzne, pochylnie, f) zagospodarowanie (nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, ogrodzenie terenu), g) instalacje wod. - kan., h) instalacje c.o., i) instalacje elektryczne, j) przyłącze wodne, szambo, k) kotłownia, 1.3 Etap III - zakres robót do zrealizowania w 2015 r.: a) boiska - odwodnienie, b) boiska - nawierzchnie, c) boiska - urządzenia sportowe, d) boiska - oświetlenie terenu, e) trybuny. 1.4 Szczególne uwarunkowania w zakresie zakresu robót opisanych dokumentacją projektową: a) zakres zamówienia nie obejmuje wykonania konstrukcji stalowej zadaszenia trybun, b) ulega zmianie rodzaj pokrycia dachowego na budynku administracyjno - technicznym. 3. Szczegółowo zakres robót, na którymi będzie pełniony nadzór inwestorski opisuje dokumentacja projektowa wraz z uzupełnieniami - złącznik Nr 9 do SIWZ oraz STWiOR załącznik Nr 10 do SIWZ. 4. Pełnienie obowiązków Inspektorów nadzoru polegać będzie na: 4.1 pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, wykonywaniu innych czynności, o których mowa w SIWZ, 4.2 monitorowaniu przebiegu realizacji zadania oraz niezwłocznym informowaniu Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach, 4.3 wspieraniu Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym niniejszą umową, 4.4 działaniu we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia, w zakresie określonym w SIWZ, 4.5 zapewnieniu stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4.6 Inspektor nadzoru powinien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót, 4.7 przed planowanym terminem rozpoczęcia robót Inspektor zapozna się z dokumentacją Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów, 4.8 reprezentowaniu Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym umową, 4.9 przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy, 4.10 prowadzeniu regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 4.11 kontroli zgodności postępów realizacji robót z umową o wykonanie robót budowlanych, 4.12 informowaniu Zamawiającego, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający, o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane, 4.13 kontrolowaniu przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 4.14 udzielaniu Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących zadania, 4.15 organizowaniu narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia narady, 4.16 monitorowaniu postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji zadania harmonogramem robót, 4.17 sprawowaniu kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4.18 nadzorowaniu badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót, 4.19 zlecaniu Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 4.20 weryfikowaniu obmiaru wykonanych robót, 4.21 dokonywaniu odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 4.22 sprawdzaniu wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 4.23 poświadczaniu usunięcia przez Wykonawcę robót wad, 4.24 przygotowywaniu do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 4.25 poświadczeniu terminu zakończenia robót, 4.26 dostarczeniu Zamawiającemu wszelkich raportów, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 4.27 powiadomieniu Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót, oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 4.28 sprawdzeniu ostatecznej kwoty wynagrodzenia należnej Wykonawcy robót, 4.29 rozliczeniu umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 4.30 wydawaniu polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót po uzgodnieniu z Zamawiającym, 4.31 wnioskowaniu w przypadku konieczności o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przedłożeniem nowych założeń projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadającym proponowanym zmianom w porównaniu z ofertą wykonywanych robót, 4.32 wystawianiu wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje współpracujące, 4.33 braniu udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania, 4.34 rozliczaniu nadzorowanego zadania oraz sprawdzania kosztorysów przedstawionych przez Wykonawcę, 4.35 w przypadku wystąpienia robót dodatkowych Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia ich zakresu, przygotowania uzasadnienia ich wykonania, sprawdzenia ich wyceny sporządzonej przez Wykonawcę robót oraz ich nadzorowania i późniejszy odbiór - w porozumieniu z Zamawiającym. 4.36 inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa 5. Szczegółowe obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Planowane terminy zakończenia wykonania robót w ramach każdego etapu: 6.1 Zakończenie etapu pierwszego dnia 15.11.2013 r. 6.2 Zakończenie etapu drugiego dnia 31.10.2014 r. 6.3 Zakończenie etapu trzeciego dnia 31.08.2015 r. 7. Wartość robót budowlanych według oferty o najniższej cenie złożonej w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót objętych nadzorem wynosi: 3 549 780,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach