Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz - budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1 - Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej

Urząd Gminy w Skórczu ogłasza przetarg

  • Adres: 83-220 Skórcz, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5824236 lub 5824645 , fax. 058 5824999
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Skórczu
    ul. Dworcowa 6 6
    83-220 Skórcz, woj. pomorskie
    tel. 058 5824236 lub 5824645, fax. 058 5824999
    REGON: 19057759700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz - budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1 - Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w okresie realizacji inwestycji pod nazwą Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz - budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1 - Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej polegał będzie na: 1) pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: a) sanitarnej, b) elektrycznej, c) budowlanej, 2) pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej z funkcją koordynatora inspektorów nadzoru. 2. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, a także przez wykonawcę z podwykonawcą. 2) sprawowanie na bieżąco kontroli terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, 3) sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego- podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, 6) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 7) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, 8) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę lub podwykonawcę, 9) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 10) żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, 12) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, 13) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę i zapłaty mu wynagrodzenia, 14) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 16) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 17) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, 18) sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 21) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 22) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 23) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób , pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, 24) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, 25) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 26) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji. 3. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) W ramach budowy kanalizacji w miejscowościach Wolental przewiduje się : - kanały sanitarne bezciśnieniowe o średnicy ? 200 mm z tworzywa PCV - 2302,0 mb, - rurociągi tłoczne o średnicy ? 110 mm wykonane z tworzywa PE - 3604,0 mb , - przyłącza z tworzywa PCV ? 160 mm o łącznej długości - 671,0 mb, - 110 szt. studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych - 57 szt. studzienek kanalizacyjnych systemowych (WAVIN) - 12 szt. studni odwadniających, na trasie kanalizacji ciśnieniowej( tłocznej) - w ramach zlewni Wolental przewiduje się dwie przepompownie ścieków (P6, P7) 2) W ramach przebudowy sieci wodociągowej przewiduje się : Sieć wodociągowa - montaż rur PE 40 - 83 ,0 mb - montaż rur PVC - U śr. 63 mm - 183,0 mb - montaż rur PVC - U śr. 90 mm - 6,0 mb - montaż rur PVC - U - 1698,0 mb - montaż hydrantów nadziemnych średnicy 80 mm - 6 kpl Przyłącza wodociągowe - montaż przewodów przyłącza z rur PE 40 - 214,0 mb - montaż rur PVC - U śr. 63 mm - 84,0 mb 3) W ramach przebudowy stacji uzdatniania wody planuje się : - wymianę układu technologicznego ujmowania, uzdatniania i pompowania wody na sieci . - napowietrzanie wody otwarte w kolumnie na złożu ociekowym o czasie przetrzymania min 600 s - napowietrzanie i w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania min 180 s . - odżelazianie na złożu kwarcowym - odmanganianie na złożu katalitycznym - retencję wody w zbiorniku V=10 m3 - pompownię II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej - przebudowę instalacji elektrycznej i automatykę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/skorcz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach