Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
- Data zamieszczenia: 2014-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 24 24
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
REGON: 21046697700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie inwestorskiego nadzoru nad wykonaniem robót obejmujących budowę nowych przepraw o nośności klasy B (mostów przez rzekę Obrę i jej kanał) w ciągu drogi powiatowej Nr 1295F w m. Bledzew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Pełnienie inwestorskiego nadzoru nad wykonaniem robót obejmujących budowę nowych przepraw o nośności klasy B (mostów przez rzekę Obrę i jej kanał) w ciągu drogi powiatowej Nr 1295F w m. Bledzew. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści SIWZ przedmiotem zamówienia lub usługą. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409, z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do zakończenia i rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane będącego przedmiotem nadzoru. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie trwała 20 miesięcy (V 2014 - XII 2015) licząc od daty rozpoczęcia usługi. Przewidywany czas realizacji usługi: - do 31.12.2015 r . Data rozpoczęcia realizacji usługi jest tożsama z datą podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 31.12.2015. Realizacja usługi jest ściśle związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zmierzającym do wyboru Wykonawców Robót Budowlanych. Przewidywany czas realizacji umowy (20 miesięcy) zależy od faktycznego czasu realizacji Kontraktu. Przewidywany termin rozpoczęcia robót budowlanych - maj 2014 r. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - listopad 2015 r. Zamawiający zastrzega, że ze względów proceduralnych termin rozpoczęcia robót budowlanych i termin rozpoczęcia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie. Umowa z Wykonawcą ulega rozwiązaniu w przypadku wcześniejszego zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem tj. w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i protokołu zakończenia pełnienia nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409, z późn. zm.) począwszy od przekazania terenu budowy do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania. Most na rzece Obra Projektowany most. Charakterystyka ogólna: W miejscu przecięcia projektowanego odcinka drogi powiatowej nr 1295F z rzeką Obra przewidziano budowę dwuprzęsłowego mostu drogowego. Oś mostu przecina się z osią kanału pod kątem ok. 90°. Niweleta drogi na obiekcie została ukształtowana w spadku podłużnym 0,505 %. Konstrukcję mostu stanowi układ 10 prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan wysokości wraz z nadbetonem 0,97 m. Dwuprzęsłowy most o rozpiętości w osiach podparcia 37,22 m ma długość całkowitą płyty pomostu 39,22 m. Szerokość całkowita mostu 10,0 m. W przekroju poprzecznym jezdnia ma spadek dwustronny 2 % i szerokość 2 x 3,8 m w krawężnikach. Obustronne kapy żelbetowe szerokości po 1,2 m. Na przęśle od strony Zemska szerokość kapy zmienna wynikająca z lokalizacji obiektu na krzywej przejściowej. Szerokość ta zawiera opaski po 0,50 m oraz pozostałą część przeznaczoną na montaż barieroporęczy typu sztywnego. Obiekt zaprojektowano na klasę B wg PN-85/S-10030. Most na kanale Struga Jordanka Projektowany most. Charakterystyka ogólna: W miejscu przecięcia projektowanego odcinka drogi powiatowej nr 1295F z kanałem Struga Jordanka przewidziano budowę mostu drogowego. Oś mostu przecina się z osią kanału pod kątem ok. 80°. Niweleta drogi na obiekcie została ukształtowana w spadku podłużnym 0,505 %. Konstrukcję mostu stanowi układ 10 prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan NG 12 wysokości wraz z nadbetonem 0,77 m. Jednoprzęsłowy most o rozpiętości w osiach podparcia 11,51 m ma długość całkowitą płyty pomostu 13,54 m. Szerokość całkowita mostu 10,0 m. W przekroju poprzecznym jezdnia ma spadek jednostronny 2 % i szerokość 2 x 3,8 m w krawężnikach. Obustronne kapy żelbetowe szerokości po ok. 1,2 m - szerokość zmienna wynikająca z lokalizacji obiektu na łuku poziomym. Szerokość ta zawiera opaski po 0,50 m oraz pozostałą część przeznaczoną na montaż barieroporęczy typu sztywnego. Obiekt zaprojektowano na klasę B wg PN-85/S-10030. Rodzaj wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych: RYCZAŁT. Szczegółowy opis zadania wraz z materiałami towarzyszącymi znajduje się pod następującym adresem: - www.drive.google.com konto: zdpmiedzyrzecz@vip.interia.pl HASŁO: 08042014 folder: Budowa mostów w msc. Bledzew. Dokumenty dostępne są w wersji analogowej w siedzibie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku: GBS Międzyrzecz 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 z adnotacją: Pełnienie inwestorskiego budowę nowych przepraw o nośności klasy B w ciągu drogi powiatowej Nr 1295F w m. Bledzew. 8.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.6 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.8 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.9 Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8.10 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.11 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.12 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy - Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwami: 1) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowościach Sidłów, Gardzko i Ogardy 2) Przebudowa drogi wiejskiej wraz z odwodnieniem w Gminie Strzelce Krajeńskie w miejscowości Gilów 3) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Brzoza
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ulicy Zachodniej oraz ulicy Północnej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich o sale dydaktyczne w celu rozpoznawania i rozwijania zawodowych predyspozycji uczniów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj mikroinstalacji prosumenckich w ramach projektu pn. Budowa mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2015-07-29 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-06-08 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-05-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423
Dodano: 2015-05-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad budową dziesięciu przystani rzecznych nad Odrą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie
Dodano: 2015-03-17 - Usługa pełnienia ogólnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa (modernizacja) budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego położonego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-03-16 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423.
Dodano: 2015-02-06