Przetargi.pl
Pełnienie funkcji związanych z zarządzaniem projektem pn. W poszukiwaniu straconego czasu

Zespół Szkół w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4514458 , fax. 12 2514061
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gdowie
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 12 4514458, fax. 12 2514061
    REGON: 00023113600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji związanych z zarządzaniem projektem pn. W poszukiwaniu straconego czasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji związanych z zarządzaniem projektem pn. W poszukiwaniu straconego czasu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, który jest realizowany w Liceum Ogólnokształcącym w Gdowie, działającym w Zespole Szkół w Gdowie. Przedmiot zamówienia jest realizowany w trzech częściach. Część I - pełnienie funkcji Koordynatora projektu Część II - pełnienie funkcji Menadżera projektu Część III -pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji i ewaluacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach