Przetargi.pl
Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją budowy pt. ul. Philipsa od al. Powstańców Wielkopolskich do ul. Podchorążych w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją budowy pt. ul. Philipsa od al. Powstańców Wielkopolskich do ul. Podchorążych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją budowy pt. ul. Philipsa od al. Powstańców Wielkopolskich do ul. Podchorążych w Pile Opis robót budowlano-monatażowych: Budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej, chodniki, ścieżki rowerowe, oświetlenie uliczne, odwodnienie, usunięcie kolizji. Łączna długość budowanej drogi ok. 1059 m. Zakres zamówienia: 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe, 2) okrawężnikowania oraz obrzeża, 3) roboty ziemne, 4) nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna SMA, podbudowa z kruszywa łamanego, 5) chodnik z kostki betonowej; ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej kolor czerwony; 6) odwodnienie jezdni poprzez wpusty uliczne do istniejącej projektowanej kanalizacji deszczowej; 7) usunięcie wszelkich kolizji energetycznych, w tym demontaż istniejącej stacji trafo i budowa nowej w innym miejscu, zabezpieczenie kabli np. rurami AROTA, itd.; 8) budowa oświetlenia drogowego; 9) wycinka drzew; 10) roboty wykończeniowe; 11) pełna obsługa geodezyjna i geotechniczna; 12) oznakowanie pionowe i poziome; 13) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 14) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD; 15) dokumentacji powykonawczej (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (12 szt.) UWAGA: Oprawy do oświetlenia drogowego dostarczy Zamawiający. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Szacunkowy koszt robót budowlano-montażowych wg kosztorysu inwestorskiego to około 9,2 mln zł.brutto. W dniu 21.07.2011r otwarto przetarg na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych. Zamawiający posiada projekt budowlano-wykonawczy oraz pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia dla Inżyniera Kontraktu: Inżynier Kontraktu będzie występował jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu: zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. Dodatkowo Inżynier kontraktu będzie zobowiazany do przedstawienia raportów na koniec roku 2011, koniec półrocza 2012 oraz końcowego po zakończeniu realizacji budowy. Raporty winny być składane w wersji paierowej (2 egzemplarze) oraz w wersji elektronicznej do 5 dnia roboczego każdego miesiąca, roku, półrocza. Złożenie raportu jest wymaganiem niezbędnym dla podpisania comiesieczego protokołu odbioru usługi Przygotowywanie w wersji paierowej i elektronicznej co miesiąc w terminie jak wyżej krótkiej notatki informacyjnej wraz ze zdjęciami na temat stanu realizacji i zaawansowania budowy. Jest ona niezbędna do realizacji polityki informacyjnej miasta. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, kolejowymi (przejazd kolejowy transportu kolejowego wewnętrznego NAFTA Piła) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, w razie konieczności wymagana jest codzienna obecność nadzoru na placu budowy. W ramach czynności kontrolnych zapewnienie nadzoru geodezyjnego (własny lub zlecony), nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów, zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, zachowanie poufności informacji. Przewiduje się, że zakres zadań Inżyniera Kontraktu będzie także obejmował prowadzenie następujących działań: 1. zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień,kontrola nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, akceptowanie PZJ (Programu Zapewnienia Jakości), sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, umów,współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na prośbę Zamawiającego, sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu, potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub urządzeń, uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów, przygotowanie danych merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, sporządzanie dla Zamawiającego okresowych (miesięcznych, półrocznych, rocznych, końcowych) sprawozdań, raportów, prognoz wydatków, współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, przygotowanie proceduralno-terminowo-dokumentacyjne w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z przepisów prawa koniecznych do rozpoczęcia użytkowania, uczestnictwo w procedurach z tym związanych, ewentualne dokonanie ewentualnych uzupełnień itd. 2. zadania podczas okresu zgłaszania wad. Po zakończeniu robót, Inżynier Kontraktu będzie obsługiwał okres udzielonej rękojmi i gwarancji. Inspektor Kontraktu będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku), każdorazowe uczestnictwie w przeglądach w przypadku pojawieniia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, przygotowaniu i wydanie końcowego raportu przed upływem terminu rękojmi i terminu gwarancji, uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. 3. Dodatkowo do zadań Inżyniera Kontraktu należeć będzie: organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych dotyczących budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego, raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, prowadzenie ewidencji wizyt przedstawicieli Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz innych Instytucji zaangażowanych w realizację projektu na placu budowy; zapewnienie we własnym zakresie dla pracy swojego zespołu pomieszczeń biurowych, wyposażonych w stosowne środki łączności, obsługę komputerową itp. Wymaga się, by Inżynier Kontraktu posiadał na budowie adres mailowy do korespondencji elektronicznej oraz fax do przesyłania korespondecji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną