Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim

Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314 01 72 , fax. 0-71 314 01 72
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 56 56
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314 01 72, fax. 0-71 314 01 72
    REGON: 93218321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pceik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wybór: Sześciu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim w podziale na 6 zadań. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to zewnętrzny specjalista zatrudniony w ramach projektu. Jego głównym zadaniem jest wsparcie szkoły lub przedszkola oraz dyrektora i nauczycieli. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony poniżej. Miejsce realizacji zadania: biuro Projektu PCEiK, szkoły i przedszkola z terenu powiatu oleśnickiego oraz siedziba Wykonawcy. Wykonanie zadania zostało podzielone na 6 zadań. Zakres obowiązków SORE: spotkanie informacyjne z dyrektorem i z radą pedagogiczną; pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły lub przedszkola; przeprowadzanie warsztatu diagnostycznego; pomoc w sformułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną (obszar do rozwoju zgodnie z 24 ofertami zaproponowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji); pomoc w organizacji sal, cateringu, materiałów biurowych; stały monitoring liczby uczestników oraz ewentualna pomoc w rekrutacji nowych (w sytuacji kiedy nauczyciel z przyczyn niezależnych rezygnuje z projektu na jego miejsce może zostać zrekrutowana nowa osoba); stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem; pomoc w tworzeniu zapytania ofertowego na ekspertów zewnętrznych zgodnie z diagnozowanym problem danej szkoły lub przedszkola; współpraca z ekspertami zewnętrznym na etapie tworzenia programów, materiałów szkoleniowych, a także na etapie modyfikacji jeśli pojawi się taka konieczność; w zależności od potrzeb prowadzanie konsultacji indywidualnych oraz grupowych z nauczycielami oraz dyrektorem; przy współpracy z szkołą lub przedszkolem organizowanie zaplanowanych w ramach Projektu form wspomagania: wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne lub grupowe; bieżące monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, w tym wszystkich zaplanowanych form wsparcia; w sytuacjach trudnych, konfliktowych podjęcie stosownych działań oraz poinformowanie biura Projektu; przygotowanie, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w ramach Projektu zgodnie z wytycznymi biura Projektu oraz dostarczanie jej zgodnie z terminami określonymi przez biuro Projektu; współpraca z pracownikami biblioteki pedagogicznej w zakresie udostępnienia materiałów dla uczestników Projektu; pomoc w opracowaniu ankiet z przebiegu wspomagania oraz przeprowadzenie ich zgodnie z wytycznymi biura Projektu; opracowanie podsumowań z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół lub przedszkoli; opracowanie przy współpracy z innymi SORE oraz pracownikami biura Projektu wzoru sprawozdania z rocznego planu wspomagania; przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania; przedstawienie sprawozdania wraz z rekomendacjami z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły lub przedszkola oraz radzie pedagogicznej; gotowość do udzielenia wsparcia w trakcie warsztatów oraz spotkań sieci współpracy i samokształcenia jeśli pojawi się taka konieczność; wykonywanie innych na rzecz Projektu poleceń Dyrektora PCEiK i Kierownika Projektu. Obowiązkowe dodatkowe zadania i wymagania: Obowiązek wypracowywania 101 godzin na rzecz każdej szkoły lub przedszkola; Konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w Projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji); Dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań; Konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila; Obowiązek uczestnictwa w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez Realizatora Projektu; W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie zadania obowiązek wyznaczenia nowej osoby lub zastępstwa z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodną Realizatora Projektu. Informacja: Wynagrodzenie za jedną godzinę pracy jest stałe, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie zadań, czas dojazdu do biura Projektu i w inne miejsca nie wlicza się do rozliczenia godzin oprócz dojazdów do szkół lub przedszkoli na spotkania w ramach realizacji Rocznego Planu Wspomagania zgodnie z procedurą ustaloną przez Realizatora Projektu; wynagrodzenie obejmuje koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów; niezbędne materiały biurowe udostępni biuro Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pceik.nazwa.pl/public_html/bip/bip.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach