Przetargi.pl
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji oraz funkcji koordynatora ds. sieci i doskonalenia w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120901 w. 32
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji oraz funkcji koordynatora ds. sieci i doskonalenia w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: 1)szkolnego organizatora rozwoju edukacji (zwanym dalej SORE), 2)koordynatora ds. sieci i doskonalenia (zwanym dalej koordynatorem), w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego, realizowanego przez Powiat Trzebnicki. 2.Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Trzebnickim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół/przedszkoli, spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie do 31 lipca 2015 r. 3.Biorąc pod uwagę formę prawną potencjalnych Wykonawców niniejszego zamówienia oraz zapisy projektu o dofinansowanie, usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 10 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE lub koordynatora może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji. 5.Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu. a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.). b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu. c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012). d) Obowiązki SORE: 1)pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2)pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6)organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7)organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji), 8)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9)dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki), 10)przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14)ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego, 15)współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy, 16)oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb), 17)sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy. e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 6.Koordynator ds. sieci i doskonalenia a)Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie. b)W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. c)W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci: 1)1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 2)5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). d)W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci: -1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), -2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo). e)W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci: -1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), -3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki). f)Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator. g)Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia: 1)przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci; 2)prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012); 3)organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy; 4)wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba); 5)bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji); 6)zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć; 7)sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci; 8)promocja działań sieci; 9)prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci; 10)ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego, 11)współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy; 12) oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb). 7.W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 8.Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach