Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego

Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Folwarczna 52
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 833 32 11; 833 32 93 , fax. 76 833 32 93
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie
    ul. Folwarczna 52 52
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 833 32 11; 833 32 93, fax. 76 833 32 93
    REGON: 39106697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpppidn.eu/centrum-profil.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego realizowanego przez Powiat Głogowski - Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie. Koordynator Sieci będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Osoba pełniąca funkcję specjalisty zamówień publicznych nie może pełnić innych funkcji w trakcie realizacji ww. projektu. Średnio miesięczna liczba godzin pracy przy realizacji w/w usługi - 40; ilość miesięcy - 11; łączna ilość godzin - 440. Okresy świadczenia usługi: sierpień 2013r. - 31.12.2013r.; 01.01.2014r. - 31.03.2014r., 01.01.2015r. - 31.03.2015r. Podległość w ramach projektu: bezpośrednia podległość menagerowi projektu. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznej Karty Czasu Pracy na wzorze określonym przez Zamawiającego. W ramach kosztów obsługi zadania należy wliczyć wszelkie pochodne dotyczące kosztów m.in. przejazdu i dojazdu na spotkania kadry zarządzającej projektem, udział w komisjach przetargowych, kosztów połączeń telefonicznych i innych kosztów bezpośrednio i pośrednio związanych z realizacją zamówienia. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję koordynatora sieci: 1.posiada wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu administracji lub prawa 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań zamówień publicznych powyżej 14 tys. euro i poniżej 14 tys. euro o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych. Obowiązki specjalisty zamówień publicznych: 1)opracowanie procedur/ regulaminów dot. Prawa zamówień publicznych obowiązujących przy realizacji projektu; 2)przygotowanie planu zamówień publicznych, 3)opracowanie, przygotowanie, upublicznienie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wytycznych krajowych i unijnych w projekcie, 4)przygotowanie i weryfikacja SIWZ, 5)nadzór nad procedurą przetargową - postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 6)przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania, 7)udział w pracach komisji przetargowej, 8)przygotowanie umów z wykonawcami powyżej 14 tys. EURO, 9)przeprowadzenie i udokumentowanie procedury badania rynku w związku z planowanymi zakupami poniżej 14 tys. EURO, 10)udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego, 11)prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), 12)ocena formalno-prawna ofert, 13)przygotowanie dokumentacji do kontroli i udział w nich, 14)archiwizacja dokumentów projektu w zakresie zamówień publicznych, 15)wykonywania innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpppidn.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach