Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 386 29 60, 386 22 24 , fax. 12 386 29 60
- Data zamieszczenia: 2010-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. 3 Maja 72 72
32-100 Proszowice, woj. małopolskie
tel. 12 386 29 60, 386 22 24, fax. 12 386 29 60
REGON: 35162077100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych pn. Gwiezdna droga w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych pn. Gwiezdna droga w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie obejmujące: 1) konstruowanie harmonogramów płatności, 2) monitorowanie wykonywania planów finansowych, 3) prowadzenie na bieżąco monitoringu przepływów finansowych, 4) ewidencjonowanie wydatków, 5) sporządzanie kumulatywnych zestawień dokumentów potwierdzających wydatki na koniec każdego miesiąca w rozbiciu na zadania w projekcie, 6) weryfikowanie kwalifikowalności planowanych kosztów i monitowanie nieprawidło-wości, 7) opracowanie wniosków o płatność w części finansowej, korekt finansowych i bilansu rocznego projektu, 8) bieżące przygotowywanie załącznika nr 1 do wniosku o płatność oraz części finansowej wniosku o płatność, 9) współpraca z księgowością PCPR, 10) bieżąca współpraca z pozostałą kadrą projektu oraz pracownikami PCPR w zakresie niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, 11) udział w kontrolach i w audycie oraz sporządzanie pisemnych wyjaśnień związanych z kontrolą, 12) studiowanie wytycznych, instrukcji i innych dokumentów w celu prawidłowej realizacji zadań na stanowisku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661330001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gwiezdnadroga.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji.
Dodano: 2015-08-04 - Wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Centrum Energetyki z garażem podziemnym i kompletną infrastrukturą oraz wyposażeniem przy ul. Czarnowiejskiej w ramach projektu pn. Centrum Energetyki-KC-zp.272-354/15
Dodano: 2015-07-15 - Wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Dobudowa budynku pięciokondygnacyjnego do północnego skrzydła budynku Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie w ramach projektu Rozbudowa i doposażenie Wydziału Zarządzania AGH w celu poprawy jakości usług edukacyjnych
Dodano: 2014-08-25 - wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Przebudowa hali H-B3B4 na laboratoria oraz pomieszczenia dydaktyczne i pracownicze dla potrzeb Uczelni
Dodano: 2014-04-17 - Wykonanie usług związanych z rozliczeniem zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Rozbudowa Biblioteki Głównej AGH i przekazaniem jej na stan majątkowy AGH
Dodano: 2013-09-10 - Wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Budowa pawilonu dydaktycznego Wydziału Inżynierii Materiałowej i Ceramiki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie w ramach Projektu Modernizacja Wydziału Inżynierii Materiałowej i Ceramiki AGH Kraków
Dodano: 2013-07-16 - wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Akademickie Centrum Materiałów i Nanotechnologii AGH w Krakowie przy ul. Kawiory 30
Dodano: 2013-03-26 - wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Przebudowa pawilonu D-4 na sale dydaktyczne i laboratoria dla tworzonego Wydziału Energetyki i Paliw AGH
Dodano: 2013-03-07 - wykonanie usług związanych z rozliczeniem i przekazaniem na stan majątkowy AGH zakończonej inwestycji budowlanej pn.: Przebudowa pawilonu D-4 na sale dydaktyczne i laboratoria dla tworzonego Wydziału Energetyki i Paliw AGH
Dodano: 2013-01-23 - Rozliczenie inwestycji pn.: Budowa Centrum Komputerowego (Centrum Informatyki) Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie przy ul. Kawiory 21 i przekazanie jej na stan majątkowy AGH
Dodano: 2012-01-26