Gmina Grodziec ogłasza przetarg
- Adres: 62-580 Grodziec, ul. Główna 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2485500 w. 25 , fax. 063 2485500 wew. 22
- Data zamieszczenia: 2011-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
ul. Główna 17 17
62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
tel. 063 2485500 w. 25, fax. 063 2485500 wew. 22
REGON: 00053853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji specjalisty ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu: Kto ty jesteś? Polak, Wielkopolanin, Grodzianin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji specjalisty ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu Kto ty jesteś? Polak, Wielkopolanin, Grodzianin Nr POKL, POKL.09.01.01-30-055/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, który realizowany będzie w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Lipicach i Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 listopada 2013 roku. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji specjalisty ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu, do których należy: 1. Koordynacja działań rekrutacyjnych związanych z realizacją projektu, w szczególności: - przygotowywanie zgodnego w założeniami projektu regulaminu rekrutacji i nadzór nad realizacją, - koordynacja procesu rekrutacji uczestników, - kontakty robocze z potencjalnymi uczestnikami projektu, - ewidencja zgłoszeń potencjalnych uczestników projektu, w tym utworzenie listy uczestników oraz listy rezerwowej, - inne czynności związane z rekrutacją uczestników projektu i sprawozdawczością w tym zakresie 2. Działania w zakresie monitoringu i ewaluacji: - stworzenie narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia monitoringu i ewaluacji, - przygotowanie ankiet ewaluacyjnych na poszczególne szkolenia, analiza i opracowanie wyników, - kontrola zgodności i terminowości podejmowanych działań z harmonogramem i budżetem, - analiza osiągnięcia zakładanych rezultatów (twardych i miękkich) w projekcie, - zapewnienie zasady równych szans w trakcie realizacji projektu oraz promocja zasad równości płci, - prowadzenie rejestru czasu pracy (tzw. kart czasu pracy). 3. Sporządzanie wniosków o płatność 4. Promocja projektu 5. Inne zadania wskazane przez koordynatora projektu 6. Praca własna specjalisty ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu: 1) Wymagany, wynikający z Projektu wymiar czasu pracy koordynatora: a) w 2011 roku- 40 godzin- w miesiącu grudniu 40 godzin b) w 2012 roku- 480 godzin- 40 godzin miesięcznie c) w 2013 roku- 440 godzin- 40 godzin miesięcznie 2) praca własna specjalisty ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu dokumentowana będzie kartami czasu pracy określonymi przez POKL 3) Miejsce pracy: Biuro Projektu Urząd Gminy w Grodźcu, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec 4) Specjalista ds. organizacji monitoringu i ewaluacji projektu zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia osobiście. Nie dopuszcza się podzlecania całości lub części zamówienia osobom trzecim. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Zadanie realizowane będzie na podstawie zawartej z wykonawcą umowy cywilnoprawnej. 2) Zapłata za świadczone usługi nastąpi po przedłożeniu za przepracowany miesiąc karty czasu pracy potwierdzonej przez koordynatora projektu i Wójta Gminy Grodziec oraz rachunku lub faktury. 3) Podstawą obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy będzie stanowiła zaoferowana stawka jednostkowa za 1 godzinę rozliczeniową czasu pracy Koordynatora projektu. 4) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora
Dodano: 2014-03-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2014-02-24 - Wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektem Wsparcie na starcie WND-POKL.09.01.01-30-003/13
Dodano: 2013-11-06 - Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu
Dodano: 2013-10-17 - Pełnienie funkcji: Kierownika projektu, koordynatora i specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2013-04-30 - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA PROJEKTU PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-04-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2013-03-20 - Usługi asystenta merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-02-19