Przetargi.pl
Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim- etap II.

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 9434 , fax. 87 428 4565
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Smętka 7 7
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 9434, fax. 87 428 4565
    REGON: 51095322500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim- etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji specjalisty ds. obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie ok. 6 postępowań (w tym ok. 3 z podziałem na części) z zastosowaniem ustawy Pzp (poniżej progów unijnych) oraz ok. 2 postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp na podstawie - art. 4 pkt. 8. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość postępowań jest tylko orientacyjna i może ulec zmianie np. ze względu na konieczność powtarzania procedur. 2. Zakres obowiązków specjalisty ds. obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych (osoby wykazanej w załączniku nr 4): 1. Opracowywanie, przygotowywanie, upublicznianie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z uwzględnieniem wytycznych krajowych i unijnych w projekcie (zarówno poniżej 30.000 tys. EURO, jak i powyżej 30.000 tys. EURO). 2. Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego. 3. Przygotowywanie i uzgadnianie projektów dokumentów przygotowywanych w związku z udzielanymi zamówieniami publicznymi (ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do złożenia ofert, specyfikacje istotnych warunków zamówienia, itp.). 4. Nadzór nad procedurą przetargową -postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Udział w otwarciu ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Udział w pracach komisji przetargowej. 7. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem w trakcie trwania umowy (udział w spotkaniach zespołu zarządzającego projektem, które odbywają się minimum raz w tygodniu w biurze projektu 8. Ocena formalno-prawna ofert. 9. Wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego i przedkładanie do zatwierdzenia Kierownikowi Zamawiającemu (m.in. przy opracowywaniu SIWZ, poprawianiu oczywistych omyłek, wezwaniu o uzupełnienie dokumentów, żądaniu wyjaśnień, odrzuceniu ofert, wykluczeniu wykonawców, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania itd.). Z zastrzeżeniem, że a) czas: od dnia przekazania przez Zamawiającego opisu przedmiotu Zamówienia - do dnia przedłożenia przez Specjalistę d.s obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych pierwszej wersji SIWZ nie może przekroczyć 2 dni roboczych. b) czas: od dnia przekazania przez Zamawiającego zatwierdzonej wersji SIWZ - do dnia publikacji ogłoszenia przez Specjalistę d.s obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych SIWZ nie może przekroczyć 2 dni roboczych. c) czas: od dnia otwarcia ofert - do wezwania o uzupełnienia dokumentów przez wykonawców nie może przekraczać 3 dni roboczych, d) czas: od dnia otwarcia ofert- do wyboru najkorzystniejszej oferty - nie może przekroczyć 14 dni, Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za przekroczenie wskazanych wyżej terminów, gdy ich przekroczenie będzie leżało po stronie Zamawiającego. 10. Przeprowadzanie i udokumentowanie procedury ustalenia wartości zamówienia w związku z planowanymi zakupami poniżej 30.000 tys. EURO i powyżej 30.000 tys. EURO. 11. Przygotowywanie treści pism i prowadzenie korespondencji w postępowaniach (odpowiedzi na pytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.). 12. Przygotowywanie treści umów z Wykonawcami, przeprowadzanie procedur zawierania umów z Wykonawcami. 13. Dokumentowanie postępowań o zamówienie publiczne, w sposób umożliwiający prawidłową ścieżkę audytu, z zastrzeżeniem, że czas na przekazanie kompletnej dokumentacji z danego postępowania publicznego nie może przekroczyć 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy o udzielenia zamówienia publicznego. 14. Przygotowanie dokumentacji do kontroli i udział w kontrolach przypadających w okresie trwania umowy na realizację niniejszego zamówienia. 15. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego udzielania zamówień. 16. Stosowanie i śledzenie zapisów dokumentów, wytycznych (w tym m.in. Ustawa Pzp, Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wewnętrzne procedury Zamawiającego), które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 17. Wymienione formy realizacji zlecenia nie wyczerpują możliwych do zastosowania innych form ustalanych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno - prawna, której wzór zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 7. Łączny wymiar zaangażowania specjalisty ds. obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych w projekcie zaplanowano: -łączny szacowany czas pracy 240 godzin. 8. Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona ilość godzin jest ilością maksymalną i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie. 9. Rozliczenie usługi za faktycznie przepracowane godziny i zaewidencjonowane w Karcie czasu pracy będzie następowało miesięcznie na podstawie wystawianych faktur/rachunków. 10. Zapłata nastąpi w terminie do 21 dni od daty wystawienia faktury /rachunku..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach