Przetargi.pl
Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND POKL.09.01.01-22-80/12; Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND POKL.09.01.01-22-80/12; Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Pełnienie funkcji pomocy do dzieci, której zadaniem będzie: - opieka; wychowanie i realizacja zadań na potrzeby projektu; - odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas pobytu w placówce oświatowej i poza terenem w czasie wycieczek; spacerów itp.; - utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w ramach projektu; -zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków dzieci; - oraz inne zadania zlecone bezpośrednio przez Dyrektora szkoły i Nauczyciela prowadzącego zajęcia dla zapewnienia ciągłości i efektywności realizowanych działań w ramach projektu;- pomoc przy prowadzeniu pracy dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczej zgodnie z obowiązującym programem i ponoszenie odpowiedzialności za jej jakość; - wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka; jego zdolności i zainteresowań, 2. Usługa będzie świadczona w Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce (zadanie nr 1) i Szkole Podstawowej w Jasieniu (zadanie nr 2). 3. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami poszczególnych szkół, nauczycielem prowadzącym zajęcia oraz Koordynatorem w zakresie realizacji projektu. 4. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa zlecenie na przedmiot zamówienia. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 7. Nad wykonywaną pracą wykonawcy i jej koordynacją, nadzór będą sprawować dyrektorzy poszczególnych szkół. 8.Zajęcia będą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300, 9.Wykonawca natomiast będzie zaczynał pracę o godz. 7:30 (pół godziny przed przyjściem dzieci) i kończył pracę około godz.13:30 tj. do momentu odebrania wszystkich dzieci przez rodziców lub osoby upoważnione oraz zakończenia zajęć dodatkowych przewidzianych w ilości 232 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 40 h rytmika, 80 h gimnastyka korekcyjna w oddziale Cz. Dąbrówka) oraz 200 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 44 h rytmika, 44 h gimnastyka korekcyjna w oddziale Jasień) - w przypadku gdyby wymagała tego sytuacja. 10. Oprócz zajęć z dziećmi do obowiązków Wykonawcy należy również przygotowanie sali do zajęć z dziećmi na dzień następny. 11.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji niezbędnej do prawidłowego wyliczenia kwoty podatku dochodowego i składek z tytułu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, przed podpisaniem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne przetargi Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach