Przetargi.pl
Pełnienie funkcji opiekuna staży realizowanych w ramach projektu pn.: Twoja wiedza - Twoja przyszłość

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji opiekuna staży realizowanych w ramach projektu pn.: Twoja wiedza - Twoja przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji opiekuna staży realizowanych w ramach projektu pn.: Twoja wiedza - Twoja przyszłość. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Staże będą realizowane dla uczniów szkół o kształceniu zawodowym, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski. Staże realizowane będą u pracodawców, z którymi współpracują szkoły. Szczegółowy harmonogram będzie ustalony z Wykonawca po wyborze oferty. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał następujący zakres czynności: 1) Nadzór nad realizacją programu nauczania w okresie stażu w roku szkolnym 2013/2014; 2) Nadzór nad przebiegiem stażu zawodowego uczestników ze szkół objętych projektem u przedsiębiorców/instytucji, z którymi współpracuje dana szkoła objęta projektem w roku szkolnym 2013/2014, w szczególności w zakresie dbania o bezpieczeństwo i higienę pracy; 3) Współpraca z przedsiębiorstwem/instytucją przyjmującą na staż; 4) Niezwłoczne informowanie Beneficjenta o nieobecności stażysty; 5) Bieżąca współpraca z pracownikiem ds. obsługi technicznej w szkole objętej zamówieniem w zakresie właściwej realizacji powierzonych zadań; 6) Bieżąca współpraca z personelem zarządzającym i obsługowym Beneficjenta projektu w zakresie właściwej realizacji powierzonych zadań; 7) Opracowanie programu stażu we współpracy z przedsiębiorcą/instytucją przyjmującą na staż; 8) Potwierdzenie w dzienniku stażu zadań realizowanych w ramach stażu oraz obecności uczestnika stażu; 9) Przeprowadzenie testu wiedzy zawodowej; 10) Sporządzenie opinii o uczestniku stażu; 11) Każdorazowe poddawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia. 12) sporządzanie ewidencji czasu pracy z wykonanej pracy w ramach przedmiotu zamówienia; 13) Sporządzanie comiesięcznego oświadczenia o zaangażowaniu w innych projektach w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO). Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz zgodnie wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca nie może być osoba zatrudniona jednocześnie w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków POKL konflikt interesów jest rozumiany jako naruszenie zasady bezinteresowności i bezstronności, tj. w szczególności: przyjmowanie jakiejkolwiek formy zapłaty za wykonywanie zadań mających związek lub kolidujących ze stanowiskiem służbowym, podejmowanie dodatkowego zatrudnienia lub zajęcia zarobkowego mogącego mieć negatywny wpływ na sprawy prowadzone w ramach obowiązków służbowych, prowadzenie szkoleń, o ile mogłoby to mieć negatywny wpływ na bezstronność prowadzenia spraw służbowych. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia do umowy. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków innych podmiotów, nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Obciążenie wynikające z zaangażowania zawodowego Wykonawcy, nie może wykluczyć możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o zaangażowaniu zawodowym przed podpisaniem umowy. Staże będą realizowane dla uczniów następujących szkół: a) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, b) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Genowefy Jaworskiej w Inowrocławiu, c) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Inowrocławiu, d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Inowrocławiu, e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu, f) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Kościelcu, g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, h) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kobylnikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach