Przetargi.pl
Pełnienie funkcji opiekuna metodyczno-dydaktycznego ds. staży i kursów/szkoleń w Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”.

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji opiekuna metodyczno-dydaktycznego ds. staży i kursów/szkoleń w Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna metodyczno – dydaktycznego ds. kursów/szkoleń w Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Numer umowy o dofinansowanie RPPM.03.03.01 – 22 – 0013/16 -00 z dnia 9 listopada 2016 r. 2.3 Celem głównym projektu jest poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim. 2.4 Świadczenie usług przez Opiekuna w ramach projektu dotyczyć będzie Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew (dalej: ZKZ). 2.5 Opis przedmiotu zamówienia: Do obowiązków opiekuna należeć będzie: 1) pośrednictwo pomiędzy dyrekcją szkoły, osobami/podmiotami prowadzącymi kursy, szkolenia w ramach projektu, a personelem zarządzającym i 23 nauczycielami biorącymi udział w ww. projekcie; 2) weryfikacja zgodności realizowanych form wsparcia w zakresie kursów bądź szkoleń; 3) prowadzenie obserwacji realizowanych form wsparcia dla nauczycieli; 4) konsultacje metodyczno-dydaktyczne programów opracowanych na potrzeby realizacji kursów, szkoleń, a w razie potrzeby opracowanie szczegółowego zakresu wsparcia; 5) współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami; 6) konsultacje realizowanych form wsparcia oraz ich raportowanie; 7) właściwe prowadzenie dokumentacji pracy; 8) składanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań). 2.6 Harmonogram realizacji obowiązków (przewidywany – może ulec modyfikacji w zależności od terminu rozpoczęcia wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia) wynikających z pełnienia funkcji opiekuna: Lp. miesiąc/rok zakładana liczba godzin Opiekuna w ZKZ (przepracowanych w danym miesiącu podczas wykonywania zamówienia) 1 maj 2018 r. 22 2 czerwiec 2018 r. 22 3 lipiec 2018 r. - 4 sierpień 2018 r. - 5 wrzesień 2018 r. 22 6 październik 2018 r. 22 7 listopad 2018 r. 22 8 grudzień 2018 r. 22 9 styczeń 2019 r. 22 10 luty 2019 r. 22 11 marzec 2019 r. 22 12 kwiecień 2019 r. 22 13 maj 2019 r. 22 14 czerwiec 2019 r. 22 15 lipiec 2019 r. - 16 sierpień 2019 r. - 17 wrzesień 2019 r. 22 18 październik 2019 r. 22 19 listopad 2019 r. 22 20 grudzień 2019 r. 22 21 styczeń 2020 r. 22 22 luty 2020 r. 22 23 marzec 2020 r. 22 24 kwiecień 2020 r. 22 25 maj 2020 r. 22 26 czerwiec 2020 r. 22 1) Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Opiekuna, obejmuje następujące ilości godzin w trakcie realizacji przedmiotu umowy – łącznie 484 godziny w okresie w sumie 22 m-cy. 2) Opiekun będzie dostępny na terenie szkoły, w dni nauki szkolnej minimum 2 razy w tygodniu (w tym co najmniej 1 raz w tygodniu pomiędzy godz. 8.00 a godz. 14.00). UWAGA: Dyspozycyjność Opiekuna w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 13.2.3 SIWZ. 2.7 Inne wymagania stawiane Opiekunowi związane z realizacją zamówienia: 2.7.1 Opiekun będzie zobowiązany do dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do umowy), poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) – załącznik nr 1 do umowy, ze zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usług objętych przedmiotem zamówienia). 2.7.2 Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadań, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin pełnienia funkcji będącej przedmiotem zamówienia. 2.7.3 Od Wykonawcy wymaga się wskazania w ofercie stawki za 1 godzinę zegarową pełnienia funkcji objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.7.4 Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług (placówki, biura projektu) nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy Opiekuna. 2.8 Informacje dodatkowe dotyczące pracy Opiekuna. 2.8.1 Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Numer umowy o dofinansowanie RPPM.03.03.01 – 22 – 0013/16 -00 z dnia 9 listopada 2016 r. 2.8.2 Planowana kwota na realizację zamówienia wynosi łącznie 16 940,00 zł brutto. 2.8.3 Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.8.4 Wykonawca przed zaangażowaniem do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 2.8.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zamawiającego oraz Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.8.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.9 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.10 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 2.11 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.13 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 lub 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 5.4.1 w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ. 5.4.2 5.4.2 oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu dotyczące tego podmiotu, w zakresie wskazanym we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach