Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
REGON: 89052355600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji operatora zarządzającego Inkubatorem Przedsiębiorczości w Lądku-Zdroju (II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie obiektem inkubatora przedsiębiorczości. Zakres usługi obejmuje prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej zachęcającej potencjalnych przedsiębiorców do skorzystania z oferty, prowadzenie naboru przedsiębiorców. Świadczenie usług dla przedsiębiorców, wynajem powierzchni kwalifikowanych i niekwalifikowanych. podpisywanie umów z najemcami, usługi finansowo-księgowe, w tym windykacyjne. Świadczenie usług dla przedsiębiorców (najemców i pozostałych zainteresowanych): konferencje, szkolenia, doradztwo. Prowadzenie dokumentacji obiektu (książka obiektu, serwisy gwarancyjne), dbałość o powierzony sprzęt, bieżące kontrole i przeglądy techniczne. Utrzymywanie infrastruktury informatycznej, obsługa serwerowni, drobna pomoc informatyczna dla wynajmujących (podłączenie drukarek, wymiana tonera. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku- Zdroju w celu utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ZARZĄDZANIA LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
Dodano: 2023-08-16 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2023 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk.
Dodano: 2023-04-14 - Administrowanie zasobem komunalnym Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2022-12-28 - Powierzenie zadań własnych gminy Żmigród w postaci usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym
Dodano: 2022-12-16 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Izby Administracji Skarbowej, Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A., w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38.
Dodano: 2021-04-07 - Wykonanie usługi zarządzania budynkiem kotłowni zlokalizowanej na działce nr 815 obręb Krośnice oraz siecią ciepłowniczą
Dodano: 2021-01-19 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Izby Administracji Skarbowej, Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A., w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
Dodano: 2020-12-31 - Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Walim
Dodano: 2020-10-14 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa na terenie Wrocławia oraz nieruchomościami poza Wrocławiem
Dodano: 2020-07-23 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2020 roku ogólnodostępnych i nieodpłatnych kąpielisk w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2020, poz. 310)
Dodano: 2020-06-08