Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zagospodarowania terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej poprzez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta w ramach inwestycji pn. „Wzrost ożywienia społeczno – gospodarczego na obszarze rewitalizowanym Kruszwicy poprzez przebudowę budynku CKiS w Kruszwicy oraz zagospodarowanie przyległej przestrzeni miejskiej”

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 92350777000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zagospodarowania terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej poprzez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta w ramach inwestycji pn. „Wzrost ożywienia społeczno – gospodarczego na obszarze rewitalizowanym Kruszwicy poprzez przebudowę budynku CKiS w Kruszwicy oraz zagospodarowanie przyległej przestrzeni miejskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 31.07.2019 r. lub do zakończenia robót budowlanych Miejsce świadczenia usługi: działka nr 34, Miasto Kruszwica obręb 1. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. I. Przedmiot zamówienia: 1. Inspektor nadzoru sprawować będzie swoje obowiązki w wymiarze czasu zapewniającym pełną skuteczność pełnionego nadzoru, dokumentując w dzienniku budowy pobyt na budowie poprzez wpis dokonanych czynności lub w protokole z narad technicznych (koordynacyjnych). 2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1) udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, 2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych – pod względem technicznym, jakościowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, zgodnie z umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą robót budowlanych, 3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego, 5) sprawdzanie wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na materiały i urządzenia, ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych zapewniających odpowiednią jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 6) kontrola robót zanikających lub ulegających zakryciu, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych, prób i sprawdzeń wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub wskazanych norm, 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrolowanie rozliczenia budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności, 9) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad, usterek, niedoróbek, 10) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne lub zaniechane, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania, 11) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych, 12) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym; 13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych (koordynacyjnych), w zależności od potrzeb, w których uczestniczą m.in. branżowi inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych i nadzór autorski, Zamawiający; Wykonawca z przeprowadzonych narad sporządzi pisemny protokół i przekaże go Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od odbycia narady, 14) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów, 15) współpraca z nadzorem autorskim, m.in. w zakresie uzupełniania lub wyjaśniania dokumentacji projektowej, konsultowanie, uzgadnianie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe wskazane przez projektanta oraz udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w tym zakresie, 16) współpraca z innymi Wykonawcami pełniącymi jakiekolwiek czynności kontrolne i nadzorcze związane z realizacją robót, np. monitoringu przyrodniczego, hydrologicznego, archeologiczno – konserwatorskiego, 17) wzywanie wykonawcy robót budowlanych do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy, 18) sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji odbiorowej poprzez pisemnie potwierdzenie możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego przez wykonawcę robót budowlanych oraz przekazania pełnej dokumentacji odbiorowej; w przypadku ustalenia, że roboty nie zostały ukończone lub dokumenty odbiorowe są wadliwe albo niekompletne inspektor nadzoru wskazując przyczyny, odmawia potwierdzenia gotowości do odbioru, 19) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych co najmniej raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 20) dostarczenie Zamawiającemu informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji. 3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących zaleceń i wskazówek Zamawiającego we wszystkich istotnych sprawach, dotyczących przedmiotu umowy oraz umów zawartych z wykonawcą robót budowlanych, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych. 4. Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, a także robót zamiennych. 5. Oprócz obowiązków wymienionych w pkt 1-4 Wykonawca zobowiązuje się do: 1) uczestniczenia w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego do przeglądów gwarancyjnych wykonanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim, 2) ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek wykonanej inwestycji i kontroli ich usunięcia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. II. Zakres robót budowlanych: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa istniejącego terenu w pierwszej części urządzeniami zabawowymi umożliwiającymi ćwiczenia ruchowe oraz gry i zabawy angażujące dziecko do fizycznego wysiłku wraz z elementami małej architektury /ławkami/. Przy placu zabaw projektuje się również urządzenia siłowni zewnętrznych oraz nawierzchnię bezpieczną syntetyczną. W drugiej części projektuje się tor do jazdy na rolkach i rowerach tzw. PUMPTRUCK oraz boisko jednostanowiskowe z koszem do koszykówki. Część drugą planuje się odgrodzić od placu zabaw niskim ogrodzeniem. Cały teren ogrodzić ogrodzeniem panelowym na podmurówce. Na terenie zielonym zaprojektowane trawę gotową rozwijaną tzw. trawę z rolki. Wszystkie zastosowane urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, urządzenia siłowni zewnętrznej wymogi norm PN-EN 16630:2015, nawierzchnie bezpieczne syntetyczne wymogi norm PN-EN 1177:2008 i mogą być wykorzystywane przez najmłodszych i dorosłych, bez obawy o ich bezpieczeństwo. Zagospodarowanie terenu przewidziano w centralnej części działki. Projektowane elementy zaprojektowano w taki sposób aby zachować normatywne odległości od granic, dróg i budynków, uwzględniając przebieg istniejącej infrastruktury technicznej (brak kolizji z inwestycją). Spełniono również normatywne odległości od sąsiadującego od strony zachodniej terenu kolejowego tj. 10 m od granicy i 20 m od skrajnego toru. Teren działki nie znajduje się w rejonie wpływu eksploatacji górniczej. Projektowane zagospodarowanie terenu nie wymaga ustalenia stref ochrony sanitarnej oraz nie wpływa negatywnie na środowisko przyrodnicze oraz nie narusza praw osób trzecich. Parametry obiektu (zbliżone):  powierzchnia działki P= 2640,00m2  powierzchnia terenu objętego opracowaniem P= 2030,00m2  powierzchnia nawierzchni syntetycznej z granulatu kauczukowego placu zabaw P = 217,00m2  powierzchnia chodników w kolorze szarym P = 275,00m2  powierzchnia nawierzchni pod siłowniami i urządzeniami rekreacyjnymi P = 161,00m2  powierzchnia boiska do koszykówki P = 78,00m2  powierzchnia toru PUMPTRACK - asfalt P = 230,00m2  powierzchnia całkowita toru PUMPTRACK P = 500,00m2  powierzchnia zieleni – trawa P = 799,00m2  kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 30,00mb  ogrodzenie całego terenu rekreacyjnego L = 209,00mb Nawierzchnia bezpieczna elastyczna - Wylewka z syntetycznego granulatu kauczukowego. Użyte kolory nawierzchni: zielony RAL 6032, czerwony RAL 3017 niebieski RAL 5019. Nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr 6cm w kolorze szarym. Nawierzchnia pod siłowniami i urządzeniami rekreacyjnymi z kostki brukowej gr. 6cm w kolorze zielonym. Nawierzchnia pod boisko jednostanowiskowe do koszykówki z kostki brukowej gr. 6cm w kolorze szarym. Zaprojektowane urządzenia zabawowe Zaprojektowano przykładowe urządzenia zabawowe wykonane z drewna klejonego minimalnie 5-cio warstwowego o przekroju minimalnym 100 x 100 mm, frezowanego wzdłużnie minimalnie podwójnie w celu zmniejszenia poprzecznych naprężeń wewnętrznych – pęknięć oraz kolorowe ogrodzenie wykonane w całości z tworzywa barwionego. Elementy dekoracyjne i barierki należy wykonać np. z polistyrenu spienionego – ekologicznego materiału barwionego w masie, odpornego na warunki atmosferyczne, działania grzybów i pleśni, nie podlegającego korozji atmosferycznej, który podlega recyklingowi i chroni środowisko naturalne lub HDPE o minimalnej grubości 20 mm, dzięki czemu są wandaloodporne – nie dopuszcza się rozwiązań z okrąglaków, pół okrąglaków i sklejki które butwieją. Zjeżdżalnie wykonane w całości ze stali nierdzewnej – boczki, burty, zjazd co gwarantuje najwyższą jakość. Elementy pionowe drewniane zakończone od góry plastikowym, a metalowe kapturkiem z tworzywa sztucznego. Do łączenia elementów powinno stosować się śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami dwuczęściowymi a tam gdzie jest to niemożliwe nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z podłoża poprzez zastosowanie marek stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych proszkowo kotwionych w stopach fundamentowych. UWAGA! Elementy stalowe dotyczące urządzeń zabawowych powinny być ocynkowane a elementy przeznaczone do chwytania rączkami dodatkowo malowane proszkowo w kolorze. Wykonawca montujący urządzenia zabawowe drewniane powinien dostarczyć autoryzację producenta na montaż tychże urządzeń. Powinien wykazać się posiadaniem kart technicznych oraz certyfikatów producentów zgodnych z normą PN EN 1176. 1. Zestaw zabawowy cztero-wieżowy Wymiary urządzenia: 6,20 x 10,00 m, Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 10,25 x 14,00 m, Wysokość swobodnego upadku: 1,50 m Minimalny skład urządzenia: - wieża sześciokątna bez daszku – 2szt, - wieża z daszkiem dwuspadowym na wys. podestu min. 1,50 m, - wieża z daszkiem czterospadowym na wys. podestu min. 1,50 m, - zjeżdżalnia prosta na podest wys. min. 1,50 m – wszystkie jej elementy wykonane ze stali nierdzewnej – boczki, burty ślizg, - zjeżdżalnia spiralna na podest wys. min. 1,50 m - wszystkie jej elementy wykonane ze stali nierdzewnej – boczki, burty ślizg, - drabinka wejściowa, - pomost ruchomy, - pomost ruchome klocki, - pomost kładka ruchoma z poręczami, - ścianka wspinaczkowa wejściowa - rura strażacka, - trap koci grzbiet. 2. Huśtawka wahadłowa dla małych i starszych dzieci – 2 szt. Wymiary urządzenia: 3,00 x 2,00 m Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 3,50 x 7,50 m Wysokość swobodnego upadku: 1,50 m Minimalny skład urządzenia: -belka pionowa – 4 szt. -belka pozioma – nośna metalowa -siedzisko na łańcuchu – 2 szt. lub siedziska kubełkowe – 2 szt. 3. Tuba łamana na trzech sprężynach Wymiary urządzenia: 1,00 x 1,20 m Długość urządzenia: 2,00 m Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 5,00 x 4,00 m Wysokość swobodnego upadku: 1,20 m Minimalny skład urządzenia: - sprężyna – 3 szt. - tuba łamana w kształcie węża – wszystkie jej elementy wykonane ze stali nierdzewnej - ozdobne wykończenia z tworzywa barwionego w masie w kolorze – 2 szt. 4. Bujak na sprężynie Konik Wymiary urządzenia: 1,00 x 0,30 m Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 3,40 x 2,30 m Wysokość swobodnego upadku: 0,60 m 5. Piaskownica sześciokątna – z tworzywa barwionego w masie Wymiary jednego boczku: 1,50 m Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 5,00 x 5,00 m Wysokość swobodnego upadku: 0,30 m 6. Stół do gry w ping-ponga Wymiary urządzenia: 2,740 x 1,52 x 0,76 m Waga urządzenia: 692 kg 7. Stół do gry w piłkarzyki Wymiary urządzenia: 1,385 x 0,825 x 0,76 m Waga urządzenia: 470 Urządzenie siłowni zewnętrznej – szt. 5 Zaprojektowano różne urządzenia siłowni zewnętrznej trzystanowiskowe. Urządzenia siłowni zewnętrznej dla dorosłych o masywnej i trwałej konstrukcji. Urządzenia są wykonane tak, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownika. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty na zgodność z obowiązującą normą PN-EN 16630:2015-06 wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. - Powierzchnia urządzeń zabezpieczona przed wypływem warunków atmosferycznych poprzez śrutowanie, fosforowanie żelazowe oraz podwójne malowanie farbą proszkową poliestrową. - Urządzenia zabezpieczone lakierem podkładowym z podwyższoną zawartością cynku. - Konstrukcja pylonu wykonana ze słupów stalowych o przekroju minimalnym Ø 88,9 mm. Minimalna grubość ścianek to 3,60 mm. - Blachy główne montażowe grubości min. 8 mm. montowane przy użyciu okuć nierdzewnych występujące na całej długości pylonu (nie miejscowo), dzięki czemu urządzenie jest stabilne i wandaloodporne. - Blachy wypełniające pylony o grubości min. 2 mm - Siedziska wykonane z polistyrenu spienionego (tworzywo barwione w masie w kolorze) w kolorze niebieskim o minimalnej grubości 40 mm, dzięki czemu ćwiczący ma bardzo wysoki komfort użytkowania i nie jest zmuszony do konserwacji, impregnacji czy ich malowania wzmocnione stalową konstrukcją o wymiarach 300 x 300 mm, dzięki czemu są stabilne. - Stopnice wykonane ze stali nierdzewnej lub ryglowanego aluminium. - We wszystkich łączach obrotowych zastosować trwałe łożyska kulkowe. Urządzenia muszą posiadać ograniczniki ruchu, przez co są bezpieczne w użytkowaniu. - Dopuszczalna waga ćwiczącego to 120 kg. Urządzenie musi posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176 wydany przez akredytowane jednostki certyfikujące oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny na zastosowane tworzywo barwione w masie w kolorze. - Urządzenia w kolorze pomarańczowo – szaro - granatowym, siedziska w kolorze niebieskim. Wykorzystane urządzenia siłowni zewnętrznej trzystanowiskowe i dwustanowiskowe na jednym wspólnym pylonie w kształcie trójkąta: - zajmują zdecydowanie mniejszą powierzchnię i strefę bezpieczeństwa gdzie mogą ćwiczyć trzy lub dwie osoby równocześnie w odróżnieniu do urządzeń pojedynczych, - w sposób idealny integrują społeczność lokalną poprzez ćwiczenie trzech lub dwóch osób na jednym urządzeniu trzystanowiskowym Zaplanowane urządzenia siłowni zewnętrznej: - Urządzenie siłowni zewnętrznej na potrójnym pylonie – szt.1: wyciskanie siedząc / wahadło / podciąg nóg - Urządzenie siłowni zewnętrznej na potrójnym pylonie – szt.1: prasa nożna/ławeczka/poręcze - Urządzenie siłowni zewnętrznej na potrójnym pylonie– szt.1: rowerek/orbitrek/ kółka tai-czi/ - Urządzenie siłowni zewnętrznej na podwójnym pylonie– szt.1: wyciąg górny / biegacz - Urządzenie siłowni zewnętrznej na podwójnym pylonie– szt.1: motyl / stepper Ławka żeliwna z oparciem z listwami z tworzywa sztucznego – szt. 11 Kosz na śmieci okrągły – szt. 7 Stojaki na rowery pięciostanowiskowe – 2 szt. Wymiary urządzenia: 0,55 x 1,75 x 0,45 m Regulamin z tworzywa barwionego w masie- 2szt. Wymiary urządzenia: 0,60 x 0,20 x 1,90 m Kolorowe ogrodzenie wykonane z tworzywa barwionego w masie l=30mb Długość przęsła: 2,00 m Grubość szczebelka: 20 mm Wysokość płotku: 0,90 m Wokół placu zabaw projektuje się ogrodzenie z furtką (2 szt.) wykonane z kolorowych szczebelków - polistyrenu spienionego – ekologicznego materiału barwionego w masie w kolorze, odpornego na warunki atmosferyczne, działania grzybów i pleśni, nie podlegającego korozji atmosferycznej, który podlega recyklingowi i chroni środowisko naturalne lub HDPE. Szczebelki w kolorach czerwony, zielony, niebieski, żółty występujące na przemian. Minimalna grubość szczebelków – 20 mm. Listwy muszą posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Przęsła mocowane do metalowych słupków o przekroju min. 60 x 40 mm ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze zielonym. Ogrodzenie panelowe wys. 1,50 m z podmurówką l=209mb Projektuje się ogrodzenie panelowe o gr. drutu Ø 5 mm z dwoma przegięciami. Ogrodzenie wys. 1,50 m ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze zielonym wraz z podmurówką z fakturą cegiełki. Fundamenty pod ogrodzenia o min. wymiarach 250 mm x 250 mm i posadowiony na głębokości min. 400 mm. Fundament wylewany betonem klasy min. C16/20 Tor rowerowy – PUMPTRACK Asfaltowy rowerowy plac zabaw PUMPTRACK składa się z garbów, zakrętów profilowanych oraz małych „hopek” ułożonych w takiej kolejności, by możliwe było rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez pedałowania. Przeszkody toru wraz z zakrętami tworzą zamkniętą pętlę po której można jeździć w obu kierunkach. Dla maksymalnego wykorzystania terenu projektuje się liczne odnogi i alternatywne linie przejazdu. Dzięki niewielkim przeszkodom i małym prędkościom, jakie rozwijają użytkownicy toru, jest on odpowiedni dla dorosłych, jak i dzieci już od 4 roku życia. Uniwersalność tego toru cechuje możliwość korzystania z niego na wszystkich typach rowerów – z amortyzacją, bez amortyzacji, górskich, BMX... PUMPTRACK stwarza możliwości obycia z rowerem, rozwija koordynację ruchową oraz zmysł równowagi przy maksymalnym poziomie bezpieczeństwa. Jest to prosty i przyjemny sposób na aktywność sportową. Powierzchnia jezdna toru jest pokryta asfaltem. Skarpy nie będące powierzchniami jezdnymi po zagęszczeniu są obsiewane trawą nadając całości estetyczny wygląd. Obiekt zaproponowany to Pumptrack o nawierzchni asfaltowej. Tor składa się z przeszkód, których wysokość mieści się w przedziale od 40 do 60 cm. Zakręty profilowane o wysokości minimum 100 cm pozwalają bezpiecznie zmieniać kierunek jazdy niezależnie od prędkości z jaką poruszają się użytkownicy. Wielkość toru, ilość przeszkód i długość prostych pozwalają organizować zawody i aktywizować młodzież w różnym wieku. Zestawienie wielkości: - powierzchnia asfaltowa w rzucie - minimum 230 m², - długość trasy – minimum 110 m, - wysokość zakrętów profilowanych toru pumptrack (mierzona od powierzchni asfaltowej w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy) - minimum 90 cm, - Ilość zakrętów profilowanych o promieniu skrętu >180° - minimum 2 szt, promień zakrętów - minimum 400 cm, - powierzchnia umocnionego placu - minimum 40 m², - minimalna powierzchnia toru (po obrysie skarp) – 430 m², - minimalna powierzchnia zagospodarowania – ok.500 m². Technologia wykonania rowerowych placów zabaw – asfaltowych Wymogi materiałowe: - Mrozoodporny materiał na nasypy. - Podbudowa pod warstwę jezdną z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, - Warstwa jezdna z betonu asfaltowego AC8s układanego warstwą 5-7 cm. Wyklucza się możliwość stosowania destruktu asfaltowego. Zastosować skropienia emulsja asfaltową modyfikowaną podbudowę z kruszywa przed ułożeniem warstwy bitumicznej AC8s. Ogólne wytyczne projektowania toru PUMPTRACK: - Minimalna szerokość warstwy jezdnej – 170 cm. - Minimalna szerokość warstwy jezdnej na przeszkodach sekcji Flow – 200 cm. - Minimalna grubość podbudowy z kruszywa mineralnego – 10 cm po zagęszczeniu. - Minimalna grubość warstwy jezdnej z mieszanki mineralno asfaltowej – 5 cm. - Podbudowa musi wystawać poza obrys nawierzchni asfaltowej minimum 10 cm. - Minimalna odległość krawędzi asfaltu od krawędzi nasypu – 30 cm. - Minimalny wskaźnik zagęszczenia nasypów Is=0,97 - Minimalny wskaźnik zagęszczenia podbudowy mineralnej pod asfalt Is=0.98 - Nawierzchnia asfaltowa musi nachodzić na koronę bandy, pasem o szerokości minimum 50cm. Minimalny promień na załamaniach nawierzchni asfaltowej: - wybicia przeszkód FLOW – 25-35 cm, - lądowania przeszkód FLOW – 45-55 cm, - na koronie zakrętów – 15-25 cm. - Wszystkie krawędzie nawierzchni asfaltowej muszą być fazowane pod kątem 45º (±5º). Fazowanie i zagęszczanie krawędzi musi odbywać się podczas układania nawierzchni. Niedopuszczalne jest fazowanie (cięcie) po ostygnięciu masy asfaltowej. Krawędzie muszą być wykonane w równej linii, bez pęknięć i ubytków. - Połączenia nawierzchni jezdnej w miejscach przerw technologicznych muszą być tak wykonane, aby nie były wyczuwalne uskoki ani zmiany profilu przeszkody. Połączenia mogą być wykonywane w technologii „ciepłe na zimne” jedynie w przypadku zastosowania do uszczelnienia emulsji asfaltowej zgodnej z PN-EN 13808 lub innych lepiszczy bądź materiałów termoplastycznych (taśmy, pasty itp.) według norm i aprobat technicznych. - Warstwa jezdna wszystkich zakrętów musi być w przekroju wycinkiem koła o promieniu nie większym niż 2,6 metra. Niedopuszczalne jest stosowanie band, które są w przekroju płaskie lub promień jest niejednostajny. Wyjątek stanowi dolna półka bandy która może być wypłaszczona. - Wszystkie przeszkody (garby, przeszkody złożone) muszą być wyprofilowane w taki sposób, aby umożliwiały płynną jazdę Niedopuszczalne jest wyprofilowanie przeszkód wymuszających „nerwową jazdę” tzn. zbyt ostrych o szpiczastych kształtach. - Wszystkie przeszkody na całej swojej szerokości muszą mieć jednakowy profil (przekrój podłużny). Wyjątek mogą stanowić przeszkody celowo wyprofilowane asymetrycznie, tak aby np. ułatwiały zmianę kierunku jazdy (pochylone garby, multiprzeszkody itp.). - Za wyjątkiem odcinków FLOW, które służą do oddawania skoków, odcinki pomiędzy przeszkodami nie mogą być płaskie – przekrój podłużny musi być wycinkiem koła. - Niedopuszczalne jest stosowanie na powierzchni jezdnej emulsji asfaltowej lub innych substancji pozostawiających lepkie i/lub śliskie powierzchnie. - Niedopuszczalne jest układanie mieszanki asfaltowej o zbyt niskiej temperaturze prowadzące do powstawania rakowin. - Należy stosować narzędzia i techniki zagęszczania pozwalające w dostateczny sposób zagęścić masę na wszystkich, nawet najbardziej stromych powierzchniach bez deformowania optymalnych kształtów przeszkód. - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej powinna mieć możliwie jednorodną teksturę. - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej musi być możliwie gładka, bez widocznych pęknięć, miejsc nadmiernie chropowatych (powodujących dyskomfort użytkowników na rolkach, deskorolkach, hulajnogach i innym sprzęcie z małymi kółkami) oraz miejsc kruszących się z odpadającymi fragmentami. - Pomiędzy przeszkodami należy zastosować spadek poprzeczny nawierzchni o wartości minimum 0.5%. W żadnym miejscu toru nie mogą powstawać zastoiska wody. - Dogęścić grunt rodzimy ls-=0,97. - Wodę z tory rowerowego odprowadzić powierzchniowo do gruntu. Przy projektowaniu torów typu pumptrack celowo nie podaje się rzędnych terenu, a bazuje się na wysokościach względnych. Aby wykonać bezpieczny, płynny i funkcjonalny tor, kluczowe znaczenie ma testowanie i korekta wielkości oraz kształtu przeszkód. Nadrzędnym jest uzyskanie kształtu urządzeń zapewniającego możliwość rozpędzania się i utrzymywania prędkości bez konieczności pedałowania/odpychania się, a nie osiąganie charakterystycznych rzędnych w geodezyjną dokładnością. Wprowadzanie rzędnych terenu na przeszkodach toru pumptrack pogorszyłoby bezpieczeństwo i funkcjonalność obiektu. Kosz do koszykówki typu amerykańskiego Wymiary urządzenia: 3,00 x 2,00 m Strefa bezpieczeństwa urządzenia: 3,50 x 7,50 m Wysokość swobodnego upadku: 1,50 m UWAGA: WYSIĘG MIN: 1,65 m Ścianka z prefabrykatu do malowania sprejem Wymiary urządzenia: 0,6x 10,00 x 2,00 m W skład ścianki wchodzą bloki oraz kaptury wykonane z betonu B30, obrzeża kapturów zabezpieczone są przed obiciami aluminiową opaską, sposób mocowania zapewnia dowolną konfigurację ścianki, montaż urządzenia odbywa się poprzez skręcenie ze sobą poszczególnych bloków przy wykorzystaniu stalowych łączników oraz zaślepieniu górnych powierzchni kapturem. Wszystkie elementy stalowe są zabezpieczone antykorozyjnie. Oświetlenie terenu W ramach inwestycji planowane jest oświetlenie placu zabaw. Przewiduje się lokalizację 4 - 6 słupów oświetleniowych parkowych 5m wraz z oprawami. Zieleń Wykorzystuje się istniejącą zieleń w postaci trawy. Projekt przewiduje uzupełnienie nasadzenia nowej nawierzchni trawiastej w miejscu projektowanych urządzeń zabawowych siłowni i toru PUMPTRACK-u. Po realizacji urządzeń teren należy uporządkować. III. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym: - PROJEKT WYKONAWCZY, BRANŻA ARCHITEKTURA - Zagospodarowanie terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej po przez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy. - PROJEKT WYKONAWCZY, BRANŻA ELEKTRYCZNA - Zagospodarowanie terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej po przez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta – oświetlenie terenu, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy. - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Zagospodarowanie terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej po przez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta na części dz. ew. 34 obr.2 w Kruszwicy. - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Zagospodarowanie terenu zdegradowanej przestrzeni miejskiej po przez utworzenie kompleksu rekreacyjnego w starej części miasta na części dz. ew. 34 obr.2 w Kruszwicy – ROBOTY ELEKTRYCZNE. - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ROWEROWY PLAC ZABAW - PUMPTRACK. Dokumentacja znajduje się na stronie internetowej: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/index.php?app=przetargi&nid=13013&y=0&status=1 IV. Wytyczne dla Wykonawców:  Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. V. Finansowanie zadania: Projekt pn. „Wzrost ożywienia społeczno-gospodarczego na obszarze rewitalizowanym Kruszwicy poprzez przebudowę budynku CKiS w Kruszwicy oraz zagospodarowanie przyległej przestrzeni miejskiej” nr RPKP.06.02.00-04-0001/18 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014–2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; wykaz w zakresie kryteriów oceny ofert; pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach