Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi : Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Generała Andersa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6514205 , fax. 014 6515081
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik
    ul. Generała Andersa 1 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 014 6514205, fax. 014 6515081
    REGON: 35054557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi : Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego (łącznie z wykonywaniem obowiązków inspektora nadzoru w okresie trwania rękojmi i gwarancji na roboty budowlane) przy realizacji robót budowlanych dotyczących: Przebudowy drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825 - 0+905 Zakres robót budowlanych realizowany w III etapach: - ETAP I - remont odcinka szlaku zrywkowego z budową dwóch przepustów pod koroną szlaku, wykonanie rowów opaskowych w obrębie szlaku zrywkowego powyżej drogi leśnej, przeprofilowanie terenu poniżej nasypu drogi leśnej wraz z wykonaniem rowów otwartych, -ETAP II - profilowanie skarpy powyżej drogi leśnej, odtworzenie skarpy osuniętego nasypu drogi, wykonanie sączka pod dnem rowu przydrożnego wraz z umocnieniem rowu prefabrykowanymi korytkami betonowymi, wykonanie sączków na skarpie powyżej drogi leśnej oraz na skarpie nasypu, -ETAP III- wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi leśnej Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w kolejności ETAP I, II, III z przerwami pomiędzy etapami minimum 3-6 tygodni. O rozpoczęciu kolejnego etapu robót zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego wraz z projektantem w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Inspektor zobowiązuje się pełnić nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ustala się bytność inspektora nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót co najmniej raz w tygodniu, a ponadto na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawcy robót. Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: 1) udział przy przekazaniu terenu budowy 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) kontrola dotycząca tempa realizacji robót w stosunku do harmonogramu zgodnie z zapisami umowy zawartej z wykonawcą na wykonanie robót, 5) przedstawienie opinii dotyczących ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, uzupełniających, 6) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej, 7) sprawdzenie poprawności sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych przy rozliczaniu i odbiorze końcowym inwestycji, 8) nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę wad i usterek oraz nad wykonaniem napraw i konserwacji przebudowanej drogi w okresie rękojmi i gwarancji, 9) ponadto do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: a) udział w naradach koordynacyjnych, b) udział w komisjach odbiorowych, c) rozliczenie nadzorowanego zakresu robót 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca w złożonej ofercie winien uwzględnić wszystkie koszty związane z prowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad w/w przebudową drogi, a w szczególności wynikające z obowiązków inspektora wyszczególnionych powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 60 zł. (słownie : sześćdziesiąt złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 . 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.05.2013 r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_gromnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach