Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont budynku w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41, w tym przebudowa wewnętrznej klatki schodowej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż.”

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-114 Warszawa, Stanisława Moniuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    Stanisława Moniuszki 1a
    00-114 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont budynku w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41, w tym przebudowa wewnętrznej klatki schodowej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Remont budynku w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41, w tym przebudowa wewnętrznej klatki schodowej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż.” 2. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, a wynajmowana jest przez Oddział Regionalny KRUS w Poznaniu zwany dalej „Użytkownikiem”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład, której wchodzą: a) w zakresie remontu budynku - projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB); b) w zakresie przebudowy wewnętrznej klatki schodowej w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych - projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB). Powyższa dokumentacja stanowi załączniki nr 1-4 do IPU. 4. Zakres robót budowlanych do wykonania określony w dokumentacji technicznej dot.: a) remontu budynku – który podlegał zgłoszeniu wykonania robót budowlanych z dnia 09 lipca 2018 r., b) przebudowy wewnętrznej klatki schodowej podlega pozwoleniu na budowę – Zamawiający posiada prawomocną Decyzję nr RPA.6740.1.94.2019 znak RPA.6740.1016.2018 z dnia 25 kwietnia 2019 r. 5. Pod pojęciem pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Zamawiający rozumie pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej – w zakresie technicznym, prawnym nad wykonaniem robót budowlanych. 6. Ogólny zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa w art. 25-26 ustawy Prawo budowlane. 7. Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego na terenie inwestycji zobowiązanym do zapewnienia zgodnego z przepisami prawa i umową realizacji ww. zadania. W ramach nadzoru Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:  zapewnienia obecności Inspektorów Nadzoru na budowie w takich odstępach czasu, aby była zagwarantowana skuteczność nadzoru,  udział Inspektora Nadzoru w naradach, odbiorach i w przeglądach gwarancyjnych,  oraz przybycie na teren budowy na wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i w IPU, stanowiącym Rozdział III SIWZ. 9. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu, wyłącznie po uzgodnieniu z Zamawiającym/Użytkownikiem obiektu, co do zakresu i w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach