Gmina Grabów ogłasza przetarg
- Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 063 2734121 , fax. 063 2734373
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
ul. 1 Maja 21 21
99-150 Grabów, woj. łódzkie
tel. 063 2734121, fax. 063 2734373
REGON: 31101911900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami dla miejscowości Stara Sobótka, Rochów, Radzyń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami dla miejscowości Stara Sobótka, Rochów, Radzyń Wielkość: poniżej 193.000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 1.500 zł. (słownie: tysiąc pięćset zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego nad budową, przebudową lub rozbudową oczyszczalni ścieków oraz jedną usługę zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego kanalizacji sanitarnej, o wartości usługi każda minimum 30.000,- zł c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia tj.: dysponują osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanych, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 90.000 PLN. 2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, tj. na potwierdzenie wymaga złożenia nw dokumentów: a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę spełnia - nie spełnia wykonawca spełnił ww warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 2, b wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI. 1. b , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzającego, że te usługi są wykonane należycie - wg załącznika nr 4; c wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiadających za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5. d oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, e opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów: a oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 3, b aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, c aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy?stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI. ppkt. 1 lit. b - winien spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie lub jeden wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego nad budową, przebudową lub rozbudową oczyszczalni ścieków, a drugi w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego nad budowy kanalizacji sanitarnej, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI ppkt.1 - mogą być spełnione łącznie natomiast warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2 - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1 pkt. VII ppkt.2 lit. b), c, d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ww pkt. 4.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabow.bipst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową farm fotowoltaicznych na terenie hydroforni i oczyszczalni w Rząśni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-08 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru nad przebudową dróg na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz przepompowniami wraz z WLZ dla miejscowości Będków, Żary i części miejscowości Rząśnia
Dodano: 2016-06-14 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10
Dodano: 2016-02-05 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie kamienicy mieszkalnej położonej w Łodzi przy ul. Więckowskiego 4 działki nr 356 1 i 355 obręb S 1 w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-10-19 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków JRG Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
Dodano: 2015-08-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa ul. Armii Krajowej (od ul. M. Skłodowskiej-Curie do ul. Nowobielańskiej)
Dodano: 2015-08-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie związanej ze zmianą sposobu użytkowania obiektu zabytkowego przy ul. Tuwima 17 w Łodzi (działki nr ewid. 267/2, 267/3, 267/4, 188/6, 188/7 obręb S-06) w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2015-08-10