Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
- Data zamieszczenia: 2010-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7 7
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
REGON: 67022285900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych obejmujących rozbudowę budynku Przychodni Rejonowej przy SP ZZOZ w Szydłowcu na potrzeby Pogotowia Ratunkowego - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych obejmujących rozbudowę budynku Przychodni Rejonowej przy SP ZZOZ w Szydłowcu na potrzeby Pogotowia Ratunkowego - etap I. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie: 1) realizacji robót - od dnia zawarcia umowy do dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia od Wykonawcy robót. 2) Gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót - od dnia w którym upłynie okres udzielonej gwarancji lub do dnia odbioru usunięcia usterek od Wykonawcy robót do dnia odbioru usunięcia usterek od Wykonawcy robót lub Wykonawcy zastępczego, w zależności od tego, który termin później się kończy. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych odrębnym postępowaniem przetargowym w szczególności obejmuje: 1) Budowę budynku dwukondygnacyjnego dla potrzeb Stacji Pogotowia Ratunkowego: a) Powierzchnia zabudowy - 924,10 m2 , b) Powierzchnia użytkowa - 1267,4 m2 , c) Ilość kondygnacji nadziemnych - 2, d) Ilość kondygnacji podziemnych -0, e) Ilość klatek schodowych - 1, f) Wymiary rzutu poziomego - 43,45 x 23,36 m, g) Wysokość budynku - 8,10 m, h) Kubatura - 5291,66 m3, i) Instalacje sanitarne (wod - kan., centralne ogrzewanie i ciepła woda), j) Instalacje elektryczne i niskoprądowe, 1) Budowę budynku garażowego z trzema stanowiskami dla pojazdów wyjazdowych (ambulansów): a) Powierzchnia zabudowy - 129,16 m2 , b) Powierzchnia użytkowa - 110,05 m2 , c) Ilość kondygnacji nadziemnych - 1, d) Ilość kondygnacji podziemnych -0, e) Ilość klatek schodowych - 0, f) Wymiary rzutu poziomego - 15,42 x 8,37 m, g) Wysokość budynku - 4,35 m, h) Kubatura - 561,8 m3, 2) Wykonanie zadaszenia między budynkami z płyt poliweglanowych, komorowych, obustronnie zabezpieczonych przed UV, o przepuszczalności światła ok. 70%, mocowane systemowymi profilami aluminiowymi do konstrukcji stalowej. Kolor płyt przezroczysty. 3) Zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania następujących robót: a) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z kostki i płyt chodnikowych b) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 60 mm - chodniki c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 80 mm - podjazdy d) ułożenie obrzeży betonowych e) wykonanie systemowego ogrodzenia. 4. Opis zadania podlegającego nadzorowi stanowi kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do siwz na wybór wykonawcy robót budowlanych, dostępna na stronie internetowej Powiatu Szydłowieckiego, adres: www.szydlowiecpowiat.pl 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy usługi określony jest we wzorze umowy ( załącznik Nr 5) 6. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego i inne przepisy wynikające ze specyfikacji usługi. 7. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia będzie się odbywała na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą robót, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania w przetargu nieograniczonym poniżej 4 845 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić lub wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić włącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (określony w § 12 pkt 1 siwz) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. UWAGA: wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06