Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn. Rozbudowa ulicy Waryńskiego na długości 0,775 km wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Sienkiewicza w Ostrowcu Świętokrzyskim - I etap

Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
    ul. Iłżecka 37 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn. Rozbudowa ulicy Waryńskiego na długości 0,775 km wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Sienkiewicza w Ostrowcu Świętokrzyskim - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad realizacją rozbudowy ul Waryńskiego na długości 0,775 km wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Sienkiewicza w Ostrowcu Świętokrzyskim - I etap, której zakres uwzględnia: wzmocnienie konstrukcji jezdni, przebudowę i budowę zatok autobusowych, budowę ścieżki rowerowej, przebudowę chodników, zjazdy na posesje, budowę oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, rozbudowę skrzyżowania ulicy Waryńskiego z ulicami Sienkiewicza i Żeromskiego oraz przebudowę skrzyżowań z ulicami bocznymi, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Z zakresu robót wyłączona jest rozbudowa wodociągu od ul. Matejki do ul. Miłej i budowa linii kablowych nn zasilających bloki i domy jednorodzinne oraz przebudowa linii napowietrznej w tym rejonie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500 zł w terminie do 09.04.2009r. do godz. 9.00 2. Wadium może być wnoszone: a) pieniądzu w formie: - przelewu bankowego na konto Starostwa Powiatowego Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 b) poręczeniach bankowych złożonych w Referacie Zamówień Publicznych i Przetargów Starostwa Ostrowieckiego c) gwarancjach bankowych złożonych w Referacie Zamówień Publicznych i Przetargów Starostwa Ostrowieckiego d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 13 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. wykaz wykonanych co najmniej 3 usług, zbliżonych co do zakresu usług będących przedmiotem zamówienia w ciagu ostatnich 3 lat, lub jeśli działalnośc trwa krócej niż 3 lata - wykonanych w tym okresie - załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. posiadane opinie potwierdzające, że usługi zrealizowane przez wykonawcę zostały wykonane z należytą starannością. 7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (załącznik Nr 3 do SIWZ), wraz z informacją o kwalifikacjach i doświadczeniu osób wskazanych w Załączniku nr 3, co będzie zgodne z dołączonym Załącznikiem Nr 3a do SIWZ. Osoby te powinny posiadać doświadczenie i kwalifikacje niezbędnymi do wykonania zadania, powinien to być co najmniej: a) 1 Inspektor nadzoru robót drogowych - Koordynator Nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej oraz wykazane doświadczenie: - min. 5 lat w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami drogowymi, - praca na stanowisku inspektora/koordynatora robót drogowych na co najmniej 1 projekcie o wartości robót nie mniejszej niż 6 mln PLN brutto. b) 1 Inspektor Nadzoru Robót elektrycznych i energetycznych z doświadczeniem min. 3 lat w nadzorze lub wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach, c) 1 Inspektor Nadzoru Robót gazowniczych z doświadczeniem min. 3 lat w nadzorze lub wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach, d) 1 Inspektor Nadzoru Robót telekomunikacyjnych z doświadczeniem min. 3 lat w nadzorze lub wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach, e) 1 Inspektor Nadzoru Robót wod. - kan. z doświadczeniem min. 3 lat w nadzorze lub wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach. 8. dowód wpłaty wadium 9. oświadczenie, że oferent nie znajduje się w trakcie postępowania ikwidacyjnego lub upadłościowego Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty wymagane w punkcie 7 podpunkty od 1 do 3 niniejszej SIWZ dla każdego partnera z osobna, UWAGA !!! W przypadku składania kserokopii musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach