Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową skrzydła północnego budynku głównego szpitala wraz z budową wewnętrznego szybu windowego oraz rozbiórką budynków techniczno-gospodarczych na terenie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi - znak sprawy 20/ZP/2013

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
    ul. Kopcińskiego 22 22
    90-153 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
    REGON: 00028877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową skrzydła północnego budynku głównego szpitala wraz z budową wewnętrznego szybu windowego oraz rozbiórką budynków techniczno-gospodarczych na terenie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi - znak sprawy 20/ZP/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową skrzydła północnego budynku głównego szpitala wraz z budową wewnętrznego szybu windowego oraz rozbiórką budynków techniczno-gospodarczych na terenie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi. Z rodzajem i zakresem prac budowlanych można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Nadzór nad pracami budowlanymi winien obejmować: - prace konstrukcyjno-budowlane, - prace dotyczące instalacji elektrycznych i teletechnicznych - prace dotyczące instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, wentylacyjnych - prace dotyczące instalacji gazów medycznych 4. Do obowiązków inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach należy wykonywanie czynności zgodnie z ustawą Prawo budowlane z 7.07.1994 r. Dz. U. Nr 207 poz. ze zm.: a) nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi zgodnie z dokumentacją projektową i kosztorysami ofertowymi firmy wyłonionej w ramach odrębnego przetargu, b) uczestnictwo w częściowych odbiorach robót i odbiorze końcowym oraz po upływie terminu udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane, c) rozliczenie finansowe kosztów zadania budowlanego oraz udział w bieżącym i końcowym rozliczeniu funduszy dotacyjnych Zamawiającego d) udział w wspóltworzeniu harmonogramów realizacji inwestycji dla potrzeb Zamawiajacego. e) udział w formie biegłego przy kolejnych przetargach związanych z realizacją rozbudowy i przebudowy skrzydła północnego budynku głównego Szpitala na pięciu kondygnacjach wraz z budową wewnętrznego szybu windowego łączącego wszystkie kondygnacje wraz z dostawą wyposażenia Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: f) cotygodniowego udziału w roboczych spotkaniach koordynacyjnych budowy, g) pełnej dyspozycyjności w zakresie możliwości swojego dodatkowego pobytu na placu budowy w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego lub Wykonawcę prac budowlanych, h) bieżącej - raz w miesiącu - weryfikacji branżowych kosztorysów powykonawczych realizowanej budowy. 5. Wynagrodzenie za pełniony nadzór nad robotami budowlanymi będzie miało formę wynagrodzenia jako określonego procentu od wartości netto robót budowlanych i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Przewiduje się płatność fakturami częściowymi związanych z realizowaną inwestycją, zgodnie z harmonogramem zaangażowania i wykonania robót. 6. Termin płatności faktur częściowych nie może być krótszy niż 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach