Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa chodnika wraz z przebudową drogi w m. Pasieka w km 0+496,00 do km 1+555,75 w ramach dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulicy Kujawskiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa chodnika wraz z przebudową drogi w m. Pasieka w km 0+496,00 do km 1+555,75 w ramach dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulicy Kujawskiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacja zamówienia publicznego pn.:Budowa chodnika wraz z przebud
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany je
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy dróg publicznych utwardzonych o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 900.000,00 PLN netto w ramach jednej umowy; 2.1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu - wymagania minimalne: - środek transportu - pozostający do dyspozycji osób planowanych do realizacji niniejszego zamówienia pozwalający na świadczenie usługi na zasadach określonych w SIWZ - 1 szt.; 2.1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się stażem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie krótszym niż 5 lat, posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane w zakresie: 1) budowy dróg - 1 osoba; 2) branży elektrycznej -1 osoba; będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 2.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi umożliwiającymi realizację zamówienia. 2.1.6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.1.7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w pkt. 2.0. muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.5.; 2.1.7. muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 2.1.6. muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 2.3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 2.3.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.3.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 2.3.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 2.3.5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 2.1. oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.2. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy dróg publicznych utwardzonych o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 900.000,00 PLN w ramach jednej umowy 3.1.3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi zamieszczonej w wykazie wymienionym w poz. 2.1.2 siwz wystawione przez Zamawiających, u których wymienione usługi zostały wykonane, za dokumenty te można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści wynika, iż zamieszczone w wykazie usługi wykonano należycie; 3.1.4 wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje Wykonawca Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował (jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia; 3.1.5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnionych) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia; 3.1.6. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia dla osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w rozdziale II - samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 2007, poz.2016 z późn. zm.) w zakresie: branży drogowej, elektrycznej wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa.; 3.1.7. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 3.1.8. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp 3.2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.2.1. dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 3.2.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.2.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3.2.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach