Przetargi.pl
Pełnienie funkcji menedżera projektu również pełniącego funkcję inspektora nadzoru projektu pn. Słoneczne Gminy Wschodniego Mazowsza - energia solarna energią przyszłości

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6412311, 6412322 , fax. 025 6412322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 025 6412311, 6412322, fax. 025 6412322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji menedżera projektu również pełniącego funkcję inspektora nadzoru projektu pn. Słoneczne Gminy Wschodniego Mazowsza - energia solarna energią przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest usługa Pełnienie funkcji menedżera projektu również pełniącego funkcję inspektora nadzoru projektu pn. Słoneczne Gminy Wschodniego Mazowsza - energia solarna energią przyszłości, - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka. Projekt realizowany jest w partnerstwie czterech gmin: gminy Przesmyki - Lider Projektu, gminy Repki, gminy Paprotnia i gminy Korczew. Polega on na zaprojektowaniu i wykonaniu 1396 sztuk zestawów kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych poszczególnych gmin, i tak: w gminie Przesmyki - 348 szt w gminie Repki - 583 szt w gminie Paprotnia - 226 szt w gminie Korczew - 239 szt Zakres obowiązków menedżera projektu również pełniącego funkcję inspektora nadzoru: 1) Opracowanie harmonogramu realizacji umowy w tym wskazanie osób odpowiedzialnych za realizację opisanych zadań i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy; 2) Terminowe sporządzanie opracowań pisemnych wynikających z umowy o dofinansowanie; 3) Zapewnienie obsługi prawnej podczas realizacji projektu; 4) Przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych do przeprowadzenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych; a) Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami (w tym projekt umowy) i przekazanie do akceptacji Zamawiającemu; b) Przygotowanie ogłoszeń, ocena ofert oraz opracowanie protokołów z postępowania; 5) Udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postępowania przetargowego; 6) Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w regulaminie pracy komisji; 7) Prowadzenie na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy została sporządzona niewłaściwie, gdyby Zamawiający zobowiązany był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie menedżera projektu; 8) Współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie opracowania dokumentacji wykonawczej, proponowanych rozwiązań sytuacyjnych montażu instalacji solarnej, bieżąca kontrola nad zaproponowanymi rozwiązaniami ich akceptacja oraz przekazywanie informacji liderowi projektu; 9) Przygotowywanie projektów korespondencji kierowanej do Instytucji Wdrażającej - według uznania lidera projektu; 10) Udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 11) Przedstawianie informacji dotyczących stanu realizacji prac lub zagrożeń terminów wykonania, udział w spotkaniach partnerów projektu; 12) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych; 13) Zapewnienie prawidłowej komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu; 14) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z harmonogramem, przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 15) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p-poż oraz regulaminów utrzymania czystości i porządku; 16) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 17) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 18) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 19) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją wykonawczą; 20) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 21) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, w razie potrzeby zasięganie opinii technicznych rzeczoznawców; 22) Kontrolowanie i weryfikowanie przedkładanych obmiarów robót/kosztorysów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej; 23) Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych; 24) Przekazanie instalacji użytkownikom; 25) Uczestniczenie w pracach komisji odbioru i sporządzanie protokołów. 26) Przygotowanie rozliczeń budowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i harmonogramem wydatków; 27) Kompletowanie dokumentów powykonawczych (protokołów prób i badań, sprawdzeń powykonawczych, skompletowanie atestów, aprobat i certyfikatów materiałowych dokumentacji powykonawczej dokonanych ewentualnych zmian w stosunku do projektu wykonawczego itp.) i przekazanie liderowi projektu; 28) Potwierdzenie zakończenia robót w Dzienniku Budowy; 29) Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek; 30) Współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów; 31) Udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych; 32) Przygotowanie rozliczenia projektu od strony technicznej i finansowej, wyliczenie wskaźników produktu i rezultatu zgodnie z wytycznymi instytucji finansującej; 33) Przygotowywanie wniosków o zaliczki oraz wniosków o płatność; 34) Sporządzenie sprawozdań z realizacji projektu; 35) Wykonywanie innych działań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, które wynikną w trakcie realizacji projektu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 4 000,00 zł. (słownie cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach