Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 642 98 89 , fax. 89 642 98 85
  • Data zamieszczenia: 2015-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 642 98 89, fax. 89 642 98 85
    REGON: 51082709300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 332 z późn. zm.) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana. 1. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się: 1) znajomości ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 332 z późn. zm.) oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) znajomości ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) znajomości ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.), 4) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, 5) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań, 6) nieposzlakowanej opinii, 7) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres, 8) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków, 9) umiejętności interpretowania przepisów, 10) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, 2. Zakres wykonywanych zadań: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku, 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletności, 7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi, 8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie, 9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac, 10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy, 3. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu - zgodna z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowym, Policją i Sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie. 4. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego, adekwatnie do wybranej części. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych. 5. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez: 1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, 2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2016 roku, 3) dziennik pracy koordynatora 4) miesięczną kartę czasu pracy Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2016 - dokumenty należy złożyć do dnia 31.12.2016 r. 6. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: 1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dot. zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez zamawiającego, 2) bieżącego informowania zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach. Przedmiot zamówienia podzielono na osiem części ze względu na teren objęty zamówieniem, obszar objęty poszczególnymi częściami został wskazany w § 19 siwz. Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną wybraną część
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie koordynatora
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.ostroda.pl (zakładka BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach