Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu INTERNECIK TEŻ DLA DZIECI - ZAPOBIEGANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC - ETAP III w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion

Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg

  • Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2/11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4430461 , fax. 018 4430461
  • Data zamieszczenia: 2011-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
    ul. Papieska 2/11 2/11
    33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 018 4430461, fax. 018 4430461
    REGON: 00053224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu INTERNECIK TEŻ DLA DZIECI - ZAPOBIEGANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC - ETAP III w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu INTERNECIK TEŻ DLA DZIECI - ZAPOBIEGANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC - ETAP III w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion Do obowiązków Koordynatora Projektu, będzie należał nadzór nad prawidłową realizacją projektu w tym: a. zarządzanie i nadzór nad zespołem projektowym, przygotowanie w konsultacji ze Zleceniodawcą działań merytorycznych w projekcie, planu pracy projektu i zespołu oparciu o dostępne dokumenty projektowe, b. organizacja prac Biura Projektu c. prowadzenie oceny pracy zespołu, zgodnie z przyjętym harmonogramem i procedurami, raportowanie, d. nadzór nad terminowym i właściwym wykonaniem planu pracy przez zespół projektowy, e. przygotowywanie, we współpracy z zespołem projektowym raportów kwartalnych i raportu końcowego z przeprowadzonego projektu oraz innych sprawozdań i informacji wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, f. nadzór nad utrzymaniem płynności finansowej projektu - dbanie o zgodne z umowami, prawidłowe i terminowe przekazywanie transz finansowych pomiędzy Beneficjentem i Instytucją Wdrażającą, g. nadzór i kontrola nad terminowym, właściwym i zgodnym z przepisami wydatkowaniem środków finansowych programu w konsultacji z Zamawiającym w tym projekcie, h. stały monitoring efektywności kosztowej i organizacyjnej działań wykonywanych w ramach projektu w konsultacji z Zamawiającym w tym projekcie, przekazywanie wniosków z dostrzeżonych nieprawidłowości i związanych z nim propozycji usprawnień w ramach projektu, i. weryfikowanie i akceptowanie raportów okresowych z realizacji projektu j. przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie prawidłowości realizacji zadań, objętych projektem, k. bieżący kontakt i konsultacje z opiekunem projektu i Instytucją Wdrażającą, l. udział w spotkaniach zespołu projektowego m. współpracę z Instytucją Wdrażającą oraz innymi upoważnionymi podmiotami w zakresie kontroli przeprowadzanych w siedzibie Beneficjenta oraz w miejscu realizacji projektu Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w na terenie Gminy Chełmiec przez czas trwania umowy, we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wymagana gotowość do pracy o każdej porze dnia. Wykonawca przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia karty czasu pracy, potwierdzającej wykonanie zleconego zadania. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym z uwzględnieniem potrzeby prawidłowej realizacji Projektu. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. Osoba świadcząca usługi zobowiązana będzie do prowadzenia prawidłowej dokumentacji prowadzonych usług, według wzorów opracowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki realizacji Projektu eInclusion. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: a) stanu realizacji umowy, b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. Wynagrodzenie w formie ryczałtowej - za jeden miesiąc kalendarzowy realizacji zadania - wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy - do 14 (czternastego) dnia następnego miesiąca, po wykonaniu zleconego zadania potwierdzonego kartą czasu pracy Wykonawcy i otrzymaniu przez Zamawiającego faktury (rachunku) Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za wykonaną usługę z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach