Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 12 3721806
- Data zamieszczenia: 2010-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Siepraw 1 1
32-447 Siepraw, woj. małopolskie
tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 12 3721806
REGON: 00054752000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu Gimnazjalista z Sieprawia uczniem świadomym swoich możliwości i kreatywnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Usługa polega na zarządzaniu projektem którego Beneficjentem jest Gmina Siepraw prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych w zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.2. Do zadań koordynatora projektu należy w szczególności: - koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, - nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, informowanie na bieżąco o zaistniałych w realizacji projektu problemach, terminowe przesyłanie wymaganych dokumentów i instrukcji do sprawozdań, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do WUP, - nabór osób prowadzących zajęcia, - rozstrzyganie sytuacji spornych, - nadzór nad rekrutacją, - podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, - współpraca z firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu, - kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, - wypełnianie wniosków o płatność w części merytorycznej, - prowadzenie Biura Projektu, - współpraca i koordynowanie działań Zespołu zarządzającego, - zbieranie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu, -obecność podczas kontroli i audytu. 1.3. Realizatorem projektu jest Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Sieprawiu. 1.4. Miejscem realizacji projektu jest Gimnazjum w Sieprawiu. 1.5. Biuro Projektu zlokalizowane jest w Gimnazjum w Sieprawiu. 1.6. Wartość projektu oszacowano na 1 007 658,88 pln. 1.7. Okres realizacji projektu od 01.09.2010 do do 31.08.2012. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02