Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu - Moje gimnazjum - moja szansa.

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3117273 , fax. 094 3117410
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3117273, fax. 094 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu - Moje gimnazjum - moja szansa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu Moje gimnazjum - moja szansa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, do którego obowiązków będzie należało: a.Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. b.Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach c.Koordynowanie działań projektowych. d.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem e.Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej f.Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu g.Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością h.Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi i.Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji j.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego k.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu l.Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem m.Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów n.Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników o.Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych p.Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej q.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników r.Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu s.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu t.Obecność podczas kontroli projektu u.Współpraca z koordynatorami lokalnymi i nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć v.Nadzorowanie przebiegu zajęć w.Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych x.Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć y.Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji z.Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja aa.Kontrola wydatkowania środków bb.Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 750000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy; -b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i przedstawią: - koordynator - wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa lub jednostki samorządu terytorialnego o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - wykaz przedstawiający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie i predyspozycje niezbędne do wykonania zamówienia, zawierający informacje o posiadanych: ­- wykształceniu ekonomicznym, ­- doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku związanym z oświatą (minimum 3 lata), ­- doświadczeniu w zarządzaniu oświatą (minimum 3 lata), ­- znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ­- znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, ­- umiejętności obsługi komputera, ­- ciągłej dyspozycyjności (obecność w Karlinie od poniedziałku do piątku przez 8 godzin dziennie oraz w sytuacjach nadzwyczajnych stawienie się w przeciągu 0,5 godziny na każdorazowe wezwanie Burmistrza Karlina), ­- znajomość przepisów Ustawy o systemie oświaty i Karta Nauczyciela, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt. 6 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o niekaralności - , zgodnie z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ - przedstawią wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa lub jednostki samorządu terytorialnego o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ - przedstawią wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia: a)wykształceniu ekonomicznym b)doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku związanym z oświatą (minimum 3 lata) c)doświadczeniu w zarządzaniu oświatą (minimum 3 lata), d)znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e)znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, f)umiejętności obsługi komputera, g)ciągłej dyspozycyjności (obecność w Karlinie od poniedziałku do piątku przez 8 godzin dziennie oraz w sytuacjach nadzwyczajnych stawienie się w przeciągu 0,5 godziny na każdorazowe wezwanie Burmistrza Karlina), h)znajomość przepisów Ustawy o systemie oświaty i Karta Nauczyciela, zgodnie z treścią załącznika nr 4a do SIWZ UWAGA! Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną