Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013,

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Szkolna 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782025 , fax. 14 6782799
  • Data zamieszczenia: 2011-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów
    ul. Szkolna 1 1
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782025, fax. 14 6782799
    REGON: 85048847200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji koordynatora projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności- w okresie od stycznia 2011 do 31 sierpnia 2012 w okresie realizacji projektu w ramach PO KL 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Koordynator projektu odpowiedzialny będzie: za nadzór merytoryczny, koordynowanie całości prac zarządzanie projektem na wszystkich etapach jego realizacji, sprawozdawczość, kontakt z IP2. 3. Koordynator musi mieć: wiedzę o realizacji i zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków EFS i doświadczenie wynikające z realizowanych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych wykształcenie wyższe doświadczenie w pracach nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, budżetu państwa lub jednostki samorządu terytorialnego znajomość zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i funduszy Unii Europejskiej; biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych 4. Do zadań koordynatora będzie należało: Przejęcie odpowiedzialności za całości realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. Reprezentowanie Wnioskodawcy w kontaktach z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność sporządzanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Przestrzeganie wszystkich wytycznych PO KL, w tym wytycznych w zakresie informacji i promocji Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. Informowanie Zamawiającego o zaistniałych w trakcie realizacji projektu problemach oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Instytucją Pośredniczącą działań zapobiegawczych i naprawczych. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Obecność podczas kontroli projektu. Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. Kontrola wydatkowania środków. Nadzór i kontrola nad przygotowywanymi umowami zawieranymi w ramach Projektu. Nadzorowanie przebiegu Dbanie o jakoś materiałów dydaktycznych Opracowywanie szczegółowego harmonogramu ZAJĘĆ Przygotowywanie informacji koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrażaniem Projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w Projekcie przez IP z zachowaniem terminów określonych w umowie o dofinansowanie. 5. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 31 sierpnia 2012 r. Wykonawca przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu zostanie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenie. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminaradlow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach