Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Warszawka 17 17
32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
REGON: 00054322600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora projektu realizowanego w ramach Priorytetu IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach- Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -Dajmy sobie szansę- finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie w ramach powyższych usług obejmuje pełnienie następujących funkcji: 1. Koordynatora głównego projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę, czas realizacji: 01.10.2009 r. - 31.12.2011 r. 2. Koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w Szkole Podstawowej w Antolce, czas realizacji: 01.10.2009 r. - 31.12.2011 r. 3. Koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w Szkole Podstawowej w Książu Małym, czas realizacji: 01.10.2009 r. - 31.12.2011 r. 4. Koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w szkole Podstawowej w Książu Wielkim, czas realizacji: 01.10.2009 r. - 31.12.2011 r. Do obowiązków koordynatora głównego projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę będzie należało: 1. Kierowanie całością działań w ramach Projektu. 2. Współpraca z koordynatorami Projektu w poszczególnych szkołach. 3. Czuwanie nad prawidłową realizacją całości projektu, harmonogramu zgodnie z zapisami umowy. 4. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 5. Rzetelne i terminowe sporządzanie postępu rzeczowego we wniosku o płatność. 6. Niezwłoczne informowanie Projektodawcę o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany Harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu. 7. Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych. 8. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. Do obowiązków koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w Szkole Podstawowej w Antolce, koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w Szkole Podstawowej w Książu Małym, koordynatora projektu nr POKL.09.01.02-12-208/09 Dajmy sobie szansę w Szkole Podstawowej w Książu Wielkim będzie należało: 1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy. 2. Przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu. 3. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją Projektu. 4. Prowadzenie rekrutacji beneficjentów do poszczególnych form wsparcia. 5. Organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w szkołach 6. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu w danej szkole. 7. Nadzór nad pracą osób zatrudnionych do realizacji Projektu w danej szkole. 8. Niezwłoczne informowanie głównego koordynatora o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu. 9. Prowadzenie działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Przygotowywanie materiałów do strony internetowej projektu. 11. Dbanie o mienie i pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu. 12. Prowadzenie monitoringu i ewaluacji. 13. Przeprowadzanie wśród uczestników Projektu ankiet ewaluacyjnych i monitorujących z zajęć oraz jakości materiałów. 14. Gromadzenie i przekazywanie danych dotyczących Projektu głównemu koordynatorowi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają kwalifikacje do pełnienia funkcji kierowniczych (potwierdzone dokumentami, np. ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi). 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) doświadczenie w zakresie wdrażania projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - udział w realizacji minimum 1 projektu, b) wykształcenie minimum wyższe zawodowe, c) znajomość spraw oświatowych, w szczególności organizacji pracy szkoły, d) znajomość tematyki administracji publicznej, a w szczególności samorządu terytorialnego, e) znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Należy załączyć kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych, referencje lub inny dokument, potwierdzający udział osoby wskazanej jako koordynator, w projekcie finansowanym z EFS oraz życiorys zawierający odniesienie do wymogów stawianych przez Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3. 5) Kserokopie dyplomów i świadectw, potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02