Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu, pracownika technicznego, terapeuty kluczowego, trenera kluczowego oraz pracownika monitoringu i ewaluacji w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Lipiańska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5700744 , fax. 91 5700744
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach
    ul. Lipiańska 4 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5700744, fax. 91 5700744
    REGON: 00070324000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapyrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu, pracownika technicznego, terapeuty kluczowego, trenera kluczowego oraz pracownika monitoringu i ewaluacji w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór merytoryczny, formalny, przygotowanie i prowadzenie zajęć dla beneficjentów programu, obsługa organizacyjno-administracyjna i ewaluacja projektu Wiem, rozumiem, potrafię, którego celem jest prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi i młodzieżą mającą trudności w uczeniu się, w tym specyficzne trudności, a także mającymi utrudniony dostęp do pomocy psychologiczno - pedagogicznej, pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów wykazujących trudności w uczeniu się w tym specyficzne trudności w uczeniu się oraz trudności w zachowaniu, a także organizację pomocy zawodoznawczej dla uczniów kończących gimnazja. Zamówienie będzie realizowane poprzez zorganizowanie zajęć specjalistycznej pomocy psychologiczno - pedago-gicznej w zakresie terapii trudności w uczeniu i zachowaniu się oraz doradztwo zawodowe dla kończących gimnazja i gimnazjum specjalne. Część I zamówienia - pełnienie funkcji koordynatora projektu, Część II zamówienia - pełnienie funkcji pracownika technicznego, Część III zamówienia - pełnienie funkcji terapeuty kluczowego, Część IV zamówienia - pełnienie funkcji trenera kluczowego, Część V zamówienia - pełnienie funkcji pracownika monitoringu i ewaluacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741421007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części I zamówienia, tj. pełnienie funkcji koordynatora: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: a) posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym, którzy jednocześnie ukończyli kurs kinezjologii edukacyjnej co najmniej II stopnia i posiadają dokument potwierdzający ten fakt oraz posiadają Trenera Terapii Zastępowania Agresji i posiadają dokument potwierdzający ten fakt, a także przeprowadzili co najmniej 30 godzinny warsztat z grupą TZA, b) posiadający wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części II zmówienia, tj. pełnienie funkcji pracownika technicznego: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem wyższym prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym posiadający wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części III zamówienia, tj. pełnienie funkcji terapeuty kluczowego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym, którzy jednocześnie ukończyli kurs kinezjologii edukacyjnej co najmniej II stopnia i posiadają dokument potwierdzający ten fakt, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części IV zamówienia, tj. pełnienie funkcji trenera kluczowego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym, którzy jednocześnie posiadają dokument potwierdzający ukończony kurs Trenera Treningu Zastępowania Agresji i przeprowadzili co najmniej 30 godzinny warsztat z grupą. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części V zamówienia, tj. pełnienie funkcji pracownika ds. monitoringu i ewaluacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem co najmniej średnim administracyjnym lub ekonomicznym, posiadający doświadczenie i wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości wobec Urz. Skarbowego oraz ZUS, 4) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 5) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. posiadają wymagane przez Zamawiającego wykształcenie i kwalifikacje. Szczegółowy zakres dokumentów zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapyrzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną