Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu nad realizacją Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Końskowola

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska 3a 3a
    24-130 Końskowola
    tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
    REGON: 00054347900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konskowola.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu nad realizacją Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Końskowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu nad realizacją Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Końskowola. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, oś priorytetowa 8 - Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion oraz budżetu państwa. ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW KOORDYNATORA PROJEKTU OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, terminowe i właściwe realizowanie projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; opracowanie harmonogramu realizacji projektu. b) Przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m. in.: prawem zamówień publicznych, wymaganiami MRR wytycznymi POIG. c) Nadzór nad realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji projektowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zgodnie z procedurami i standardami Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, zapisami zawartymi we wniosku, w tym w budżetem i harmonogramem, aprobowanie płatności. d) Zakres usług koordynatora stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy oraz dostawami usług i sprzętu: sprawdzenie dokumentacji budowlanej i projektów, opracowanie założeń projektowych konfiguracji sprzętu i oprogramowania, opracowanie specyfikacji technicznej, przekazanie placu budowy. e) Zakres usług koordynatora stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z obsługa podczas budowy i prac wdrożeniowych: odbiory częściowe, odbiór końcowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. f) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i POIG. g) Opracowanie dokumentacji przetargowej dla wszystkich zadań w ramach projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w tym specyfikacje techniczne prac, przedmiary robót, projekty umów, specyfikacje istotnych warunków zamówienia w celu przeprowadzenia przetargów na wybór wykonawcy robót oraz dostaw sprzętu i usług. Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, należy wykonać i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnić z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie przed ogłoszeniem przetargu. h) Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji przetargowej. i) Znajomość: Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POIG, Zasad finansowania POIG, Zasad systemu sprawozdawczości POIG, Zasad kontroli POIG. j) Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994r. Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami. k) Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy oraz nadzoru na dostawą sprzętu i wdrożeniami usług. l) Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji PROJEKTU, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót. m) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót. n) Kontrolę dokumentów dostarczanych przez wykonawców robót, aprobowanie zmian terminów trwania umów oraz płatności po uzyskaniu zgody Zamawiającego. o) Przygotowywanie dokumentacji w przypadku spraw spornych do ewentualnego arbitrażu. p) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją projektu. q) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. r) Sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych (1 m-c). s) Sporządzanie raportów i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji dla Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, w terminach zgodnych z zawartą Umową. t) Obsługa okresu gwarancyjnego. u) Przygotowanie dokumentów do przejęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji. Sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów PT i przekazanie tych dokumentów do Urzędu Gminy Końskowola wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie 30 dni od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. v) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptacje. w) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji inwestycji i stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w dotrzymaniu terminów robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót. x) udział w naradach koordynacyjnych projektu. y) uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych (częściowych i końcowych), oraz odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń technicznych i zawiadamianie o tym Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu wszystkich protokołów odbioru, prób i badań. z) współpraca z Wykonawcami robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw dla zapewnienia sprawnej i właściwej technologicznie realizacji inwestycji. aa) kontrolowanie na bieżąco prawidłowości prowadzenia Dziennika budowy oraz dzienników prowadzenia prac budowlanych i wdrożeniowych wraz z pisemnym odnotowaniem tego faktu. bb) nadzorowanie poprawności przygotowania i kompletacji przez Wykonawców dokumentacji powykonawczej i protokolarne przekazanie jej Zamawiającemu. cc) kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. dd) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji i korespondencji powstałej w toku realizacji inwestycji. ee) sporządzenie rozliczenia końcowego inwestycji dla zamawiającego w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi oraz harmonogramem. ff) Rozliczanie rzeczowe i finansowe umowy o dofinansowanie zgodnie z wymaganiami MRR na lata 2007-2013, tj.: 1) monitorowanie projektu przez cały okres realizacji w celu osiągnięcia wskaźników wykazanych we wniosku o dofinansowanie, 2)monitoring finansowy w celu prawidłowego rozliczenia projektu, zgodnie z Umową i harmonogramami. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości natychmiastowe zgłaszanie problemów Zamawiającemu, 3) przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych wartościowych i ilościowych, oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu, terminowe sporządzanie wniosków o płatności oraz pozostałą dokumentację rozliczeniową (w tym opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów, aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych, dokumentów do aneksowania umów) w terminie umożliwiającym sprawdzenie i akceptację przez Zamawiającego, 4) przygotowanie ewaluacji projektu (raportu ewaluacyjnego projektu oraz ankiet) gg) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Końskowoli Nr 93 8741 0004 0000 2206 2000 0190. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca może załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu. 6. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną