Przetargi.pl
pełnienie funkcji koordynatora, koordynatora metodyczno-badawczego, specjalisty ds. obsługi administracyjno-logistycznej, specjalisty ds. rekrutacji, promocji i informacji oraz specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji koordynatora, koordynatora metodyczno-badawczego, specjalisty ds. obsługi administracyjno-logistycznej, specjalisty ds. rekrutacji, promocji i informacji oraz specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. - Pełnienie funkcji koordynatora w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z zapisami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; koordynowanie działań w ramach realizacji projektu; prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników; nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu; przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją projektu prowadzonej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne; nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Gminą Miasta Toruń w zakresie merytorycznej realizacji projektu; współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu; nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych z umową o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL; terminowe i właściwe realizowanie całości projektu; zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie); przeprowadzenie procedury zamówień publicznych oraz praca w komisjach przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy; przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia; przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu; nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 2. Koordynator projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 120 godzin miesięcznie. 5. Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 2. Pełnienie funkcji koordynatora metodyczno-badawczego w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot-Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru metodyczno-badawczego i naukowo-merytorycznego nad realizacją projektu; koordynowanie informacji i promocji projektu, upowszechnianie rezultatów projektu; bieżący nadzór metodyczny i kontakt z personelem projektu; monitorowanie i kontrola zajęć w projekcie; sprawowanie nadzoru nad efektami działań w projekcie w kontekście wykorzystania w edukacji szkolnej; zapobieganie i minimalizacja potencjalnego ryzyka poprzez rozwiązywanie indywidualnych problemów uczestników projektu. 2. Koordynator metodyczno-badawczy zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora metodyczno-badawczego projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 50 godzin miesięcznie. 5. Koordynator metodyczno-badawczy projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 3.- Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi administracyjno-logistycznej w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: organizacja i prowadzenie logistyczne i administracyjne biura projektu; bieżący kontakt z personelem i uczestnikami projektu oraz prowadzenie dokumentacji projektowej (m.in. testowanie, wdrażanie, upowszechnianie); opieka nad stroną www projektu; sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej; planowanie logistyczne zajęć przewidzianych w projekcie; przeprowadzenie procedury zamówień publicznych oraz praca w komisjach przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; pomoc w informacji i promocji projektu. 2. Specjalista ds. obsługi administracyjno-logistycznej zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania specjalisty ds. obsługi administracyjno-logistycznej projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 120 godzin miesięcznie. 5. Specjalista ds. obsługi administracyjno-logistycznej projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 4.- Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji, promocji i informacji w projekcie pn.Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: projektowanie plakatów i ulotek promujących projekt; dystrybucja plakatów i ulotek; przeprowadzenie spotkań informacyjno-promocyjnych z potencjalnymi uczestnikami projektu; przeprowadzenie procesu rekrutacji. 2. Specjalista ds. rekrutacji, promocji i informacji zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania specjalisty ds. rekrutacji, promocji i informacji projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 60 godzin miesięcznie. 5. Specjalista ds. rekrutacji, promocji i informacji projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 5. - Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Nasz Przyjaciel Robot Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej; zbieranie wszystkich dokumentów finansowo-księgowych; przygotowanie nomenklatury oznaczania dokumentów finansowo-księgowych oraz prawidłowe jej stosowanie; dokonywanie obowiązkowych opisów dokumentów księgowych zgodnie z wymogami EFS; prowadzenie i rozliczanie odrębnej dokumentacji finansowo-księgowej projektu. 2. Specjalista ds. obsługi finansowej zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania specjalisty ds. obsługi finansowej projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 60 godzin miesięcznie. 5. Specjalista ds. obsługi finansowej projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Termin realizacji zamówienia: części wszystkie od dnia zawarcia do 30 lipca 2015 r.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach