Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora i specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010 w terminie 07.2011- 08.2013.

Zespół Szkół Gospodarczych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Spytka Ligęzy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 35 00 , fax. 17 85 355 31
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gospodarczych
    ul. Spytka Ligęzy 12 12
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 35 00, fax. 17 85 355 31
    REGON: 00019374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora i specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010 w terminie 07.2011- 08.2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora i specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010 w terminie 07.2011- 08.2013 Obowiązki koordynatora projektu: 1) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu, przejmuje odpowiedzialności za całość realizacji projektu, zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach przy współpracy ze specjalistą do spraw finansowych, w szczególności: a) zarządzanie planowanymi działaniami, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych projektu, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) koordynowanie działań projektowych, d) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, e) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, f) kontrola wydatkowania środków. 2) Nadzorowanie zgodności i jakości prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 3) Utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, między innymi sporządzanie: a) wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganiami zgodnie z umową, b) informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, c) okresowych sprawozdań, d) aktualizacji harmonogramu płatności, e) informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 4) Rejestrowanie instytucji szkoleniowych w internetowej bazie ofert szkoleniowych i aktualizowanie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez Instytucję Zarządzającą. 5) Kontrola nad prawidłowym przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur przetargowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) w zakresie działań projektowych. 6) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami. 7) Poddawanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. 8) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 9) Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 10) Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. 11) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektu. 12) Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13) Uczestnictwo w kontrolach projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 14) Miejscem wykonywania zleconych zadań będzie biuro projektu mieszczące się w budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie. Wykonawca zobowiązany jest do przebywania w biurze projektu przez minimum 80 h w miesiącu. 15) W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Część II - Specjalisty ds. obsługi finansowej należy: 1) Udział w przewidywanych przynajmniej 1 raz w miesiącu 2-4 godzinnych spotkaniach roboczych w biurze projektu. 2) Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 3) Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur. 4) Opisywanie faktur. 5) Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem. 6) Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem oraz ich odpowiednie archiwizowanie. 7) Współpraca w zakresie księgowości z osobami zarządzającymi projektem oraz z Instytucją Pośredniczącą. 8) Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). 9) Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 10) Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 11) Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 12) Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 13) Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 14) Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. 15) Współpraca z organami kontrolującymi. 16) Uczestniczenie w kontrolach projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 17) W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach