Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-133 Pacanów, ul. Karska 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3765101 , fax. 041 3765101
- Data zamieszczenia: 2012-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie
ul. Karska 3 3
28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3765101, fax. 041 3765101
REGON: 00059257800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppacanow.nazwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna (Szkoła Podstawowa)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu w ramach projektu (Szkoła nowych możliwości) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu w ramach projektu (Szkoła nowych możliwości) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia oraz materiały biurowe.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu z Unii Europejskiej i budżetu krajowego. Przewidywana wartość projektu - 237 162, 00 zł. 1.Część 1 pełnienie funkcji koordynatora projektu: Do zadań koordynatora projektu należy całościowe zarządzanie projektem, a w tym: współpraca z Instytucją Pośredniczącą na poszczególnych etapach realizacji projektu, odpowiedzialność za terminową i jakościową realizację projektu zgodnie z przyjętym planem, zarządzanie zespołem projektowym, przeprowadzenie postępowań w celu wyłonienia Wykonawców na realizację zadań objętych projektem z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, koordynacja i monitoring działań, dbanie o prawidłowe wykorzystanie zasobów materialnych w projekcie, dbanie o optymalizowanie kosztów, nadzór nad realizacją rzeczowo-finansową projektu, przygotowanie i obsługa dokumentacji projektowej, ewidencja i rozliczanie wykonanych zadań, sprawozdawczość, informacja, promocja i kontrola w projekcie, przygotowywanie wniosków o płatność, monitorowanie rezultatów i przestrzeganie zasad równości płci. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. 2.Cześć 2 pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu:Podstawowe obowiązki asystenta koordynatora to: rekrutacja uczestników, kontakty z beneficjentami i ich rodzicami (opiekunami prawnymi), przydział nauczycieli, monitorowanie prowadzenia zadań według harmonogramu i rezultatów, nadzór nad obiegiem informacji w szkole w ramach projektu udział w działaniach promocyjnych, przygotowanie i obsługa grafiku zajęć w szkole, kontrola przebiegu zajęć wg harmonogramu. Pozostałe obowiązki na bieżąco wyznaczać będzie koordynator projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741421007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wnioskodawca odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sppacanow.nazwa.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną