Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Atrakcyjna szkoła i wysoka jakość kształcenia szansą na Twój zawodowy debiut finansowanego ze środków zewnętrznych, prowadzonego przez Beneficjenta w ramach POKL

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Atrakcyjna szkoła i wysoka jakość kształcenia szansą na Twój zawodowy debiut finansowanego ze środków zewnętrznych, prowadzonego przez Beneficjenta w ramach POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Atrakcyjna szkoła i wysoka jakość kształcenia szansą na Twój zawodowy debiut polegającej na zarządzaniu projektem, którego Beneficjentem jest Powiat Wyszkowski prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 3. Realizatorem projektu jest Starostwo Powiatowe w Wyszkowie. 4. Kierownik Projektu, będzie czuwał nad całością realizacji projektu, w tym w szczególności: 1) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, 2) zarządzanie czasem realizacji projektu, 3) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, 4) koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, 5) nadzór nad wydatkami, 6) nadzór nad personelem projektu, 7) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu, 8) podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, 9) prowadzenie Biura Projektu, 10) współpraca z firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu, 11) nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, 12) koordynacja rozliczeń finansowych, 13) udział w wyborze osób i firm realizujących poszczególne działania, 14) współpraca i koordynowanie działań Zespołu sterującego (opiekunów szkolnych), 15) układanie planów zajęć, 16) wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie, 17) realizacja działań informacyjno - promocyjnych, 18) zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu, 19) obecność podczas kontroli i audytu projektu, 20) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia Instytucji Wdrażającej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, 21) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej II stopnia Instytucji Wdrażającej. 4. Zadania o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres projektu. Ponadto po zakończeniu realizacji projektu, do zadań kierownika projektu będzie należało sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu. 5. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania; 2) świadczenia usług w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 3) poszanowania praw pracowniczych, 4) stosowania się do reguł i standardów obowiązujących u Zamawiającego, 5) przestrzegania norm dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, 6) udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego. 6. Dane dotyczące projektu Atrakcyjna szkoła i wysoka jakość kształcenia szansą na Twój zawodowy debiut współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu POKL działanie 9.2.: - Miejsca realizacji: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie oraz 4 szkoły ponadgimnazjalne na terenie Powiatu Wyszkowskiego, - Biuro Projektu: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, - Okres realizacji projektu: od 01.09.2009 roku do 30.09.2011 roku, - Wartość projektu: 1 989 839,84 zł, - Celem projektu jest wdrożenie programu rozwojowego dla uczniów szkół zawodowych poprzez podniesienie ich zdolności do przyszłego zatrudnienia na lokalnym i regionalnym rynku. Działania realizowane w ramach projektu podwyższą kwalifikacje zawodowe uczniów. - Tematyka projektu obejmuje: - Doradztwo zawodowe indywidualne - 600 godzin (średnio 2 godziny na osobę), - Kursy z zakresu przedsiębiorczości - 40 godzin (40 uczniów), - Kursy z księgowości komputerowej - 120 godz. (15 uczniów), - Kursy języków obcych (angielski, rosyjski, niemiecki) - 600 godzin (90 uczniów), - Kursy i szkolenia zawodowe (7 rodzajów kursów) - średnio 218 godzin (190 uczniów), - Praktyki zawodowe - 4 tygodniowe praktyki zawodowa dla 200 uczniów, - Kursy przygotowawcze do matury i na wyższe uczelnie - 500 godzin (85 uczniów), - Kursy prawa jazdy - 120 godz. wykładów, 3 000 osobogodzin jazdy (100 uczniów), - Wyjazdy studyjne - 16 wyjazdów. - Planowany jest udział 300 Beneficjentów Ostatecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Zamawiający uzna warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy, za spełnione w stosunku do Wykonawcy który: 1) Posiada co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie), 2) Posiada doświadczenie w zarządzaniu co najmniej jednym projektem (innym niż przedmiotowy) o charakterze edukacyjnym finansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Kierownika Projektu lub Koordynatora, 3) Posiada znajomości obsługi komputera w środowisku Windows, 4) Posiada znajomość zagadnień z zakresu budżetu i finansów jednostki samorządu terytorialnego, 5) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6) Nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. W przypadku gdy Wykonawca będzie osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, jest zobowiązany do wydelegowania do pełnienia funkcji koordynatora osobę spełniającą powyższe warunki. 4. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu), 5. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 4 do SIWZ, 6. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wykonawcy oraz zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniach, kursach określonych w pkt IX.3 SIWZ, 7. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz umiejętności obsługi komputera (w tym znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych POKL i generatora wniosków o płatność), 8. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i o posiadanym doświadczenie we wdrażaniu (minimum dwa) projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) - proszę podać: Tytuł projektu, okres realizacji oraz jego wartość, 9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) - załączyć jeżeli dotyczy. 11. Forma złożenia dokumentów: - Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie dokumentu. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictwa do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ustawy PZP. - Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach