Gmina Celestynów ogłasza przetarg
- Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
- Data zamieszczenia: 2012-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
ul. Regucka 3 3
05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
REGON: 01326896500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej . Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt pt.: Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie. 2. Usługa ma być wykonywana jednoosobowo przez wyłonionego w postępowaniu wykonawcę. 3. Do głównych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: - zarządzanie personelem projektu, w tym nadzorowanie prac wszystkich członków projektu, - podejmowanie decyzji w projekcie, - nadzór nad rekrutacją kadr administracji w ramach projektu, - terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, -nadzór nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Program Operacyjny Kapitał Ludzki (dalej POKL), dokumentacją programową, specyfiką projektu, prawem krajowym i wspólnotowym, -współpraca z Instytucją Pośredniczącą MSWiA, -współpraca z Zamawiającym w tym bezzwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, -dystrybucja materiałów promocyjno - informacyjnych oraz promocja projektu w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń, dokumentacji i materiałów, -prowadzenie wszelkiej korespondencji dot. projektu i archiwizowanie dokumentacji, -zatwierdzenie wszelkich propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian do wniosku, -zarządzanie ryzykiem projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, -kontrola postępu finansowo - rzeczowego, -opracowywanie merytorycznych wymagań programu szkoleń na potrzeby wyboru wykonawców, -koordynacja procedur wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, -nadzór w opracowaniu założeń merytorycznych programów szkoleń na potrzeby wyboru wykonawców, -kontrola pomiaru i poziomu monitorowania wskaźników, rezultatów i oddziaływania projektu wskazanych we wniosku o dofinansowanie, -rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, -merytoryczna weryfikacja faktur w tym akceptacja przygotowanego przez specjalistę ds. rozliczeń finansowych opisu faktur oraz sprawozdań, raportów o finansowym postępie realizacji projektu, -przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie, dokumentów, raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Pośrednicząca, -nadzorowanie terminowości składania wniosków o płatność, -reprezentowanie projektu na zewnątrz, -obecności podczas kontroli, -po zakończeniu realizacji projektu Kierownik projektu rozliczy finansowo i merytorycznie projekt, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzi końcowy wniosek o płatność i wprowadzi wszelkie uwagi naniesione przez Instytucję Pośredniczącą do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godzin od pisemnego wezwania (fax, e-mail). 6. Wykonawca zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie. 7. Wykonawca wykonywać będzie pracę 80 godzin miesięcznie. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 9. Czynności przewidziane dla Kierownika Projektu wykonywane będą osobiście. 10. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie analizy procesowej i systemowej z uwzględnieniem potrzeb w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów funkcjonujących u zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie i doskonalenie systemu zarządzania ryzykiem wraz z przeprowadzeniem oceny bieżących ryzyk PAŻP
Dodano: 2016-03-21 - Świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej sal rozpraw dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie.
Dodano: 2015-12-02 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego w izbach celnych w zakresie wdrożenia systemu zarządzania przez cele
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usług w zakresie koordynacji pracą Zakładu Medycyny Pracy w Płocku przy ulicy Miodowej 2 oraz koordynacji w zakresie specjalistycznej opieki zdrowotnej w Przychodni Specjalistycznej przy ul. Miodowej 2
Dodano: 2015-04-15 - 20/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-03-24 - 3/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-01-26 - 149/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu - II termin
Dodano: 2014-08-08 - spr. nr 24/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu
Dodano: 2014-02-06 - Świadczenie usług w charakterze asystenta kierownika merytorycznego projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-02-04